N vd Boom

Geweldig vriendelijk personeel

Kan niet beter

Tops

Geweldig

Goed, klant vriendelijk en duidelijk uitleg via telefoon.

Vriendelijke chauffeurs goede afspraken nagekomen

R Prins

Fijne ervaring contact liep goed tussen ons

m hermans

K de Vries

Ten eerste; wordt er eerst een verkeerd bedrag getoond om te betalen gelukkig hadden we de site gecheckt voor hetzelfde geldt hadden we al betaald. Ten tweede; bij levering is er geen mogelijkheid... Ten eerste; wordt er eerst een verkeerd bedrag getoond om te betalen gelukkig hadden we de site gecheckt voor hetzelfde geldt hadden we al betaald. Ten tweede; bij levering is er geen mogelijkheid om de container af te dekken hebben we zelf moeten regelen zodat onze container niet met rommel van derden vol gegooid wordt. Ten derde; het zeil wat we aangeschaft hebben lag na ophalen van de container als oud vuil op straat dit vindt ik echt slecht. Wat een mentaliteit bel even op z’n minst aan dat het daar ligt!

Tips

Mogelijkheid aanbieden om een container zeil er bij te bestellen

Tops

Levering zelf ging prima

Erik van der Tol

Ik werd goed te woord gestaan. Snelle levering

Alles prima geregeld

Tips

Ik ben digibeet en heb alles via mijn dochter geregeld, die is beter in al die toestanden thuis. Ze heeft een paar keer gebeld maar alles is voor zover ik weet goed gegaan.

Sanne Glaser

Makkelijk te plannen, fijne mensen die de container komen brengen. Maar ben niet gebeld van tevoren en ze komen te vroeg buiten tijdslot om. Zag dat de mannen die de container komen brengen die info... Makkelijk te plannen, fijne mensen die de container komen brengen. Maar ben niet gebeld van tevoren en ze komen te vroeg buiten tijdslot om. Zag dat de mannen die de container komen brengen die info niet op hun tablet hadden staan dus die konden het niet weten.