Ik heb al meerdere containers gehuurd en deze waren altijd op tijd en de service was nooit minder dan vriendelijk. Met name een extra pluim voor Tess. Die altijd vriendelijk alle vragen beantwoord!... Ik heb al meerdere containers gehuurd en deze waren altijd op tijd en de service was nooit minder dan vriendelijk. Met name een extra pluim voor Tess. Die altijd vriendelijk alle vragen beantwoord! Top!

e Low

Ervaring was uitstekend! De container was gepland tussen 07.00u en 10u en arriveerde rond 09u geloof ik. Nadat ik de container gevuld had belde ik met jullie en daags nadien was hij reeds opgehaald.... Ervaring was uitstekend! De container was gepland tussen 07.00u en 10u en arriveerde rond 09u geloof ik. Nadat ik de container gevuld had belde ik met jullie en daags nadien was hij reeds opgehaald. Zeer tevreden!

Tips

Geen tips, aangezien alles perfect verlopen is. Zowel telefonisch als digitaal!

Alles geheel volgens afspraak makkelijke afmelding

Bas Bosch

Dit was onze eerste container en tevens de laatste container, service verlenen heeft dit bedrijf nog nooit van gehoord, en mensen fatsoenlijk te woord staan aan telefoon helemaal niet. Het mooiste... Dit was onze eerste container en tevens de laatste container, service verlenen heeft dit bedrijf nog nooit van gehoord, en mensen fatsoenlijk te woord staan aan telefoon helemaal niet. Het mooiste is na bestelling en betaling van de container dat ze met "spelregels" komen, doe dit voor betaling, dan weten de mensen waar ze aan toe zijn !! Ieder logisch denkend mens weet dat er in deze tijd niemand aan de receptie zit om 7:30 uur bij een bungalow park.

Tips

Klant vriendelijkheid cursus volgen voor de planner !!

Reactie Afvalcontainershop.nl:

Met alle respect maar u bent verantwoordelijk voor de doorgang van een container of ons te melden dat wij binnen bepaalde tijden er niet bij kunnen. Voor u is het misschien "logisch" dat... Met alle respect maar u bent verantwoordelijk voor de doorgang van een container of ons te melden dat wij binnen bepaalde tijden er niet bij kunnen. Voor u is het misschien "logisch" dat een receptie niet bereikbaar is vanaf 07;30 maar mijn inziens is dat niet iets wat logisch is. werktijden zijn binnen elk bedrijf verschillend
U had dit zelf aan moeten geven bij de bestelling

Jan Alebeek

Vlotte verzorgde levering op juiste plek.

Niet klant vriendelijk en moest zoveel betalen iedere keer voor onzin... en de communicatie verliep slecht!

Reactie Afvalcontainershop.nl:

Vervelend dat u het zo heeft ervaren. Echter heeft u online een container bij ons besteld en daar in eerste instantie een adres opgegeven in Hilversum. Wij stonden daar op locatie en toen bleek hij... Vervelend dat u het zo heeft ervaren. Echter heeft u online een container bij ons besteld en daar in eerste instantie een adres opgegeven in Hilversum. Wij stonden daar op locatie en toen bleek hij in Blaricum nodig te zijn. Helaas zitten hier extra transportkosten aan vast.
Ook heeft u een container besteld voor enkel steenpuin, uiteindelijk heeft u daar ander afval in gedaan wat dan ook gepaard gaat met een andere prijs. Wij hebben gehandeld naar wat bij ons was besteld en daarna gefactureerd naar wat u in de containr heeft gedaan.
Ons inziens hebben wij juist gehandeld

Bas Swaanenburg

Snel ontvangen na afmelding lang wachten voordat container werd opgehaald.

Sneller ophalen