Conform afspraak

Hoogendoorn

No nonsense, goed contact met de chaufeur en geen enkele stress ocer levering of ophalen.

Paternot

Goede ervaring. Wel vreselijke uitziende containers. Vond ik niet netjes tegenover onze klanten. De keuze voor de tijd om te plaatsen mag iets korter zijn bijvoorbeeld van 07.00 tot 10.00 en dan... Goede ervaring. Wel vreselijke uitziende containers. Vond ik niet netjes tegenover onze klanten. De keuze voor de tijd om te plaatsen mag iets korter zijn bijvoorbeeld van 07.00 tot 10.00 en dan van 10.00 tot 13.00 uur enz.
Wel zijn jullie absoluut de goedkoopste met een dichte container.

Schutte

Helemaal goed!

Glazenwasserij a m jansen

Goed geregeld netjes optijd geleverd en belde dat die opgehaald kon worden was die met een uur weg top service

Van zoest

Prima bedrijf met goeie service

Klusservice ABC

De communicatie vond ik nogal tegenvallen. Geen orderbevestiging, geen telefoontje vooraf van de chauffeur dat hij onderweg is ( gebeurd bij andere bedrijven wel), geen ophaallink en geen factuur.... De communicatie vond ik nogal tegenvallen. Geen orderbevestiging, geen telefoontje vooraf van de chauffeur dat hij onderweg is ( gebeurd bij andere bedrijven wel), geen ophaallink en geen factuur. De factuur heb ik onlangs via de site in een email opgevraagd, tot dusver nog geen reactie.

De zeeuw

Snelle levering volgens afspraak