GJ Ali

Makkelijk te boeken, nette aflevering en niet duur!

W Choy

Het contact was goed en snel. Helaas ben ik over de container (9m3 gesloten) minder te spreken. Er werd een vreselijk vies ding afgeleverd waarbij ook nog de vergrendeling krom was. Op slot zetten... Het contact was goed en snel. Helaas ben ik over de container (9m3 gesloten) minder te spreken. Er werd een vreselijk vies ding afgeleverd waarbij ook nog de vergrendeling krom was. Op slot zetten kon alleen als je er met zijn tweeën aan ging hangen en dan een koevoet ertussen steken. Dat gold voor zowel de deuren als de bovenluiken.

Verder prima service!

Van der Geer

Fijne communicatie, geen gezeur over te volle container.

Pinto

Fantastisch ervaring

Stephan Demeijer

Te grote container geleverd en mij extra kosten in rekening brengen wanneer deze te vol zou zijn.

Caroline

Goed geregeld

G.E. Bousche

Slecht. De dag dat container gebracht zou worden voor 18.00 uur was hij er niet . Pas na bellen naar de calamiteitenlijn werd hij na 19.00 uur geplaatst. Ophalen ging ook niet goed . Nadat decaden... Slecht. De dag dat container gebracht zou worden voor 18.00 uur was hij er niet . Pas na bellen naar de calamiteitenlijn werd hij na 19.00 uur geplaatst. Ophalen ging ook niet goed . Nadat decaden dat de container opgehaald zou worden voorbij waren , bleek na bellen dat het ophaalformulier intern kwijt was geraakt. Werd dagen later pas gehaald

Christian Van den helder

Luijt

Container werd pas drie dagen na aanvraag geleverd terwijl dat de volgende dag zou moeten zijn. Dan is de slogan 'voor 16:00 gebeld, de volgende dag geleverd' niet helemaal van toepassing. Daar zat... Container werd pas drie dagen na aanvraag geleverd terwijl dat de volgende dag zou moeten zijn. Dan is de slogan 'voor 16:00 gebeld, de volgende dag geleverd' niet helemaal van toepassing. Daar zat overigens nog wel Hemelvaart tussen (ik belde dinsdag voor 16:00 en vrijdagavond werd de container gebracht). Ik zal vast een uitzondering zijn, maar hierom is mijn ervaring wel negatief. Telefonisch contact was wel goed.