Afspraak om niet te zetten en op te halen allebei niet op de afgesproken tijd nagekomen

Goed en snel geregeld

Prima geleverd en keurig weer opgehaald

Rj Pont

Super snel geleverd, en ook weer binnen 3 uur opgehaald.

Dennis van Kapel

Ik heb een hele goeie contact gehad met Joshua via de email.Ik heb meerdere vragen gesteld en deze zijn allemaal naar tevredenheid beantwoord en snel zelfs buiten de kantooruren en weekend.De... Ik heb een hele goeie contact gehad met Joshua via de email.Ik heb meerdere vragen gesteld en deze zijn allemaal naar tevredenheid beantwoord en snel zelfs buiten de kantooruren en weekend.De beloofde plaatsing en ophaal dagen en tijden zijn ze nagekomen. Mocht ik in de toekomst weer een container nodig hebben weet ik waar ik moet zijn.

De container snel geleverd, daarna via website weer snel opgehaald.

Sander

Goed op tijd en goed gedaan.

Ervaring is uitstekend.

Duinhorst

Telefonische helpdesk verwees bij herhaling naar de website. Op de website invullen van gegevens resulteerde niet in snelle levering van container. Dit duurde steeds 2 to 3 dagen. Ook bij het... Telefonische helpdesk verwees bij herhaling naar de website. Op de website invullen van gegevens resulteerde niet in snelle levering van container. Dit duurde steeds 2 to 3 dagen. Ook bij het ophalen van de container duurde het te lang. Pas na herhaaldelijk bellen werd de container gewisseld voor een tweede. Ook toen weer hetzelfde: het aanvragen via de website leidt tot een sterk vertraagde uitvoering. Wel was de chauffeur vriendelij k en behulpzaam.