Afvalcontainers Midden Nederland

Afvalcontainers Midden Nederland Ook benieuwd naar feedback over de webshop Afvalcontainers Midden Nederland? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company60
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Afvalcontainers Midden Nederland met 8.9/10. Gebaseerd op 60 ervaringen.

Goed (8/10)
Score voor Afvalcontainers Midden Nederland:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Afvalcontainer keurig op tijd afgeleverd en ondanks lastige locatie keurig op zijn plek gezet. vriendelijke chauffeur.

Afvalcontainers Midden Nederland 1 beoordeling

De eerste plaatsing was heel snel en zelfs op zaterdag. dat vonden wij super. echter het wisselen van de containers was een drama. wel container weghalen maar geen nieuwe plaatsen, terwijl er wel voor betaald was, omdat plekje bezet was en op andere plek kon niet? zonder telefoontje? ik kreeg daarna nog een vreemde vogel aan de telefoon die mij vertelde dat de chauffeur pas na 18 uur kon bellen omdat hij toen pas klaar was met werken. tijdens ons gesprek kon deze man wel bellen naar de chauffeur of hij in de buurt was??? was geen prettig gesprek met een hoop rare argumenten van deze man waarom het hun schuld niet was. tja daar zit je dan als bedrijf zonder container die je hard nodig hebt, dat kost geld. gelukkig daarna een vlotte dame van hetzelfde bedrijf die wel van aanpakken wist en één en ander razendsnel oploste.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Eenvoudig bestellen en snelle levering zelfs op de ochtend van bestelling. het plannen voor het ophalen was ook heel eenvoudig.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima; snel, duidelijk en vriendelijk.

Goed (8/10)
Score voor Afvalcontainers Midden Nederland:4/5

Goed.

Erik
Erik
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle en goede services.

Leo K.
Zeer goed (9/10)
Leo K.
Score voor Afvalcontainers Midden Nederland:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima geregeld en betaalbaar.

Afvalcontainers Midden Nederland 1 beoordeling

Goed en makkelijk geregeld via de website en contacten via de email..
het was fijn dat het op zaterdag gebracht kon worden door familieomstandigheden van onze kant kon het niet op vrijdag ervoor. .
het laten ophalen van de grofvuilcontainer heel makkelijk via de website.
echt super!.

Prima (7/10)
Score voor Afvalcontainers Midden Nederland:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heb een container voor puin laten komen en gebruik (vulling) op laten halen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettig, vriendelijk duidelijk en behulpzaam bij het kiezen van de container.

Bedrijfsinformatie

Snel en eenvoudig uw afvalcontainers bestellen? Huur goedkoop een afvalcontainer direct bij de afvalverwerker, we zijn géén tussenpersoon. Bestel vandaag nog uw gewenste container met het door u gewenste volume tegen de laagste prijs op deze website. U rekent dan direct veilig en snel af via iDeal. Vandaag bestellen is morgen een container op locatie. Wij bieden onze afvalcontainers aan in heel Nederland.
Adres
Tranportweg 6