Green-Citty

Kwaliteit op hoog niveau

Over het algemeen goed en snel geregeld. Soms komen ze alleen niet op het afgesproken tijdstip.

Slechte organisatie afspraken niet nakomen

Helaas zowel levering en ophalen container beide keren 1 dag later dan gevraagd.

Prima. Snelle service en afspraken worden goed nagekomen. Container wordt precies naar wens en op tijd geplaatst en opgehaald.
(Er stond alleen een foutje in de afmeting van de container op de...
(Er stond alleen een foutje in de afmeting van de container op de website, wat verwarring kan geven. Maar dat is een kleinigheid.)
Ik ben tevreden.

Prima, heldere communicatie over proces. Is fijn als je zelf op afstand zit van de huurlocatie

Tippi Koen

Top service met gemakkelijke online afhandeling. Gemakkelijk online bestellen, snelle levering, en zonder problemen snel afgehaald. Gewoon snel en efficient. Bij bellen accuraat en vriendelijk... Top service met gemakkelijke online afhandeling. Gemakkelijk online bestellen, snelle levering, en zonder problemen snel afgehaald. Gewoon snel en efficient. Bij bellen accuraat en vriendelijk antwoord. Gemakkelijk online betalen.

Mohamed

Voldoende, Maar service en levering kan beter. er staat op de Website voor 15:30uur besteld is volgende dag geleverd. Ik krijg dan via de mail te horen terwijl ik om 14:00uur besteld heb. dat de... Voldoende, Maar service en levering kan beter. er staat op de Website voor 15:30uur besteld is volgende dag geleverd. Ik krijg dan via de mail te horen terwijl ik om 14:00uur besteld heb. dat de planning vol zit. als de deadline niet gehaald kan worden dan moet de tijd aangepast worden. Er staat dat je een opmerking er bij kan zetten. Ik heb aangegeven dat ik graag de container in de ochtend geleverd wil hebben. dit was niet mogelijk. Levering tussen 07:00-17:00uur. je kan niet verwachten dat iemand 10 uur lang thuis blijft voor levering van een container. Het zou prettig zijn als er maximaal 4 uur wachten aan verbonden is. Chauffeur was vriendelijk en de levering en ophalen is perfect gegaan. dit is slechts ter verbetering van jullie service in de toekomst. Heel erg bedankt. Mohamed

Dineke Kranendonk

Top! tweemaal een zeer vriendelijke chauffeur die de container plaatste in overleg en zelfs nog even hielp om de fiets te maken, zodat deze niet mee hoefde met het grofvuil!
Ook een foutje...
Ook een foutje bij de ophaaldatum werd goed opgelost. Bedankt!

Goede en snelle afhandeling