Breda

Een All-in prijs, Snelle levering en Goede service. Top!

Ik kwam hier uit nadat de eerder beoogde leverancier voor mij afviel. Wat me verbaasde was dat de containers geen veiligheidsmarkeringen hadden, die de andere wel hadden (en wat ook door de gemeente... Ik kwam hier uit nadat de eerder beoogde leverancier voor mij afviel. Wat me verbaasde was dat de containers geen veiligheidsmarkeringen hadden, die de andere wel hadden (en wat ook door de gemeente in de plaatsingsgoedkeuring mij verplicht had gesteld. Ook had ik verzocht in de middag de eerste container te plaatsen maar dit werd 's ochtends vroeg gedaan nog voordat ik zwlf op de locayie was. De omwisseling naar de 2e container was dan weer problematisch omdat het in de loop van de dag een keer zou gebeuren, terwijl container 1 vol was en er vanaf 's ochtends vroeg gebroken ging worden. Na intensief aandringen bleek het toch mogelijk. Het ophalen van deze 2e container werd een dag uitgesteld, zo werdt mij in een mail gemeld. Nu was dit voor mij geen probleem, maar zie wel hoe dit voor anderen problematisch kan zijn. Los daarvan, ik heb op korte termijn kunnen bestellen en puin is netjes afgevoerd, en daar ging het om.

jane straetmans

Snelle en vakkundige levering en ophalen, vriendelijke chauffeurs. Wel heel hoge kosten, zeker als je een 2e nodig hebt.
Je mag hem 6 weken huren, maar als je in een week of 14 dagen klaar...
Je mag hem 6 weken huren, maar als je in een week of 14 dagen klaar bent, worden die 4 weken niet gecompenseerd,ook niet als je een 2e besteld, die je vervolgens ook weer na 10 dagen vol hebt. dus de firma kan de containers weer volop verhuren,
in de tijd die jij betaald heb. Vind ik niet netjes. Desgevraagd geen enkele korting gekregen.

Order ingave per internet verloopt goed. 1e Container werd 's morgens voor 08.00 hr gebracht.
Bellen met firma om op te halen, verloopt wat 'bonkig' . Helaas wordt de 2e container pas na het weekend op dinsdag, verwisseld. Dat gebeurt dan wel weer efficient. Nadeel van snelle wissel van containers is dat het geen effect heeft op de prijs, terwijl de firma in een week de container retour heeft, terwijl de prijs gelijk blijft voor 1 week of 6 weken gebruik.

Reactie Afvalcontainers Brabant:

Goedemorgen, Bedankt voor de review. U heeft gelijk wat betreft de huur. Dit is een all in tarief. Heeft u meerdere containers nodig in een korte tijd, neem dan even contact met ons op voor... Goedemorgen, Bedankt voor de review. U heeft gelijk wat betreft de huur. Dit is een all in tarief. Heeft u meerdere containers nodig in een korte tijd, neem dan even contact met ons op voor een zakelijke afspraak.

Marco

Snelle en correcte service. Professionele behandeling zowel online, telefonisch als persoonlijk. Echt een aanrader!

Duidelijke site en hele vlotte service

Rowan de Haas

Snelle levering en goede service.

Klantvriendelijke afhandeling van het plaatsen en weer ophalen van de container.