Marco Langendam

Prima service

Kenia Andrea

Werkt netjes op afspraak het container bezorgd en netjes opgehaald

Jolanda Van Leiden

Houdt zich aan de afspraak

Jan-Kees Joppe

Prima service, houden zich aan de afspraken

Dirk Rijssemus

Super fijn

A T

Makkelijk en op korte termijn te boeken. Plaatsing op afgesproken plek.

Lourens Baks

Ben zo blij dat ik dit bedrijf heb gevonden. Heb nu al meerdere malen een container gehuurd. Het reserveren ervan is gemakkelijk en het afmelden ook. Ben zeer te spreken over het bedrijf

ronald Bos

Op zich goed maar ze kwamen net met een slag grotere vrachtwagen de vuil container ophalen waardoor hij er niet goed bij kon komen en de container moest schuiven over mijn grasveld en een heel stuk... Op zich goed maar ze kwamen net met een slag grotere vrachtwagen de vuil container ophalen waardoor hij er niet goed bij kon komen en de container moest schuiven over mijn grasveld en een heel stuk gras beschadigd werd. en een stuk straat werk beschadigd is wat opnieuw bestraat moet worden. kom dus nog het dubbelen aan kosten bij om dat te laten herstellen

William Bakx

Snelle levering container, fijn dat er even werd aangebeld om te bespreken waar de container kwam te staan. Echter oohalen duude langer dan de beloofd drie werkdagen. Gebeld en te horen gekregen dat... Snelle levering container, fijn dat er even werd aangebeld om te bespreken waar de container kwam te staan. Echter oohalen duude langer dan de beloofd drie werkdagen. Gebeld en te horen gekregen dat de container de volgende werkdag op de planning stond, uiteindelijk nie hij pas twee dagen daarna opgehaald.