Afval.nl

Daniel

Snelle levering, supertrage afhaling, 3 keer niet afgehaald op afgesproken datum/tijd

Levering

Afhalen op datum zoals gevraagd

Reactie Afval.nl:

Beste Daniel,
Bedankt voor uw review, spijtig dat u de dienstverlening niet aanbeveelt.
Beste Daniel,
Bedankt voor uw review, spijtig dat u de dienstverlening niet aanbeveelt.
Uw ophaalopdracht is inderdaad met een paar dagen verschoven naar later in de week. Hiervoor willen wij excuses maken, dit is niet de service die wij wensen te bieden.
Helaas komt het wel eens voor dat, wegens extreme drukte, ophaalorders worden verschoven met een dag. Houdt niet weg dat dit altijd tijdig gecommuniceerd dient te worden, de planning van de uitvoerende partij is hierop aangesproken.
Wij willen nogmaals excuses maken voor het langer in beslag nemen van parkeerruimte dan nodig bij u op locatie.
Met vriendelijk groet,
Team MKB-afval

Anneke Mulder

Zeer vlot en vriendelijk geholpen.

Toen ik de inhoud van mijn bak wilde wijzigen, was dit in no time geregeld. Heel fijn!

Als dagdelen niet aangepast kunnen worden, misschien klanten gewoon geen keuzeoptie geven.

Anonieme klant

Alles kan snel geregeld worden via de website. Snelle service bij afleveren en ophalan van container. Geen gedoe. Top!

Alles is snel online te regelen, en de verschillende typen containers zijn duidelijk beschreven. Service is snel en goed.

Een mailtje na het ophalen van de container dat alles in orde was wat jullie betreft zou prettig zijn.

Leijnse

Mijn ervaring is buitengewoon gunstig

Zeer snelle levering van de container, het verwisselen van volle voor lege, en het ophalen. Geen gehannes over de inhoud of aard van het vuilnis.

Ik zou niets kunnen noemen.

Marcel

Grofvuil container 6m3 besteld

Snelle levering, netjes van tevoren gebeld door chauffeur die de container plaatste.
Snel ophalen van de container.

Particulier

Op tijd

Graag bellen zodra jullie in de buurt. Jullie geven zwlf aan dat dat kan, maar is niet gebeurd

A.Cuccureddu

Niet zo goed

Nvt

Bij het ophalen van de container zat er wat klein spul in wat eigenlijk niet mocht,maar de chauffeur zei,dat komt wel goed,nu achteraf word de container omgezet naar puincontainer,en moeten wij... Bij het ophalen van de container zat er wat klein spul in wat eigenlijk niet mocht,maar de chauffeur zei,dat komt wel goed,nu achteraf word de container omgezet naar puincontainer,en moeten wij 110€bij betalen,wij zijn het daar niet mee eens,dan had de chauffeur meteen actie moeten ondernemen enniet zeggen,dat komt wel goed,want 110€ is niet niks en zijn zeer ontevreden over deze handeling,en zullen er ook werk van maken om dit ongedaan te krijgen.

Reactie Afval.nl:

Beste,
Allereerst dank voor uw review.
Beste,
Allereerst dank voor uw review.
In de door u gehuurde hout (geen tuinhout) container is onder andere tapijt, rubber en plastic aangetroffen, dit zijn afvalsoorten die niet tot de door u bestelde container behoren. Hierdoor kan de container helaas niet worden verwerkt onder de oorspronkelijke afvalsoort.
Helaas zijn wij genoodzaakt om een extra factuur aan te maken voor de gemaakte kosten wegens de vervuilde container.
In de door u ontvangen bevestigingen wordt de afvalsoort van uw container aangeduid, ook staat er op onze website vermeld dat, indien u andere afvalsoorten in de container wenst te deponeren, u contact met ons op kunt nemen om het nieuwe tarief te verrekenen.
Team Afval.nl

Daniel Caraballe

Uitstekende service, helder en duidelijke communicatie.

Stipte levering, sterke communicatie.

Harry Eleveld

Duidelijke afspraken

Uitstekende chauffeur, klant vriendelijk.

Sambo distributie

Houden zich redelijk aan afspraak brengen en ophalen

Zou het niet weten