Afval.nl

Luuk

Goed geholpen, makkelijk en duidelijk bestelproces

Snelle reactie

2 hele ruime tijdvakken aangeven voor levering en er dan even makkelijk vanaf wijken (aangegeven leveren container tussen 13.00 en 17.00 uur, om vervolgens om 06.55 uur gebeld te worden door de... 2 hele ruime tijdvakken aangeven voor levering en er dan even makkelijk vanaf wijken (aangegeven leveren container tussen 13.00 en 17.00 uur, om vervolgens om 06.55 uur gebeld te worden door de chauffeur dat ie er om 07.05 uur is) is niet echt handig. Geef dan geen keuzemogelijkheid.

Weide

Heel erg fijne ervaring

Snel. Duidelijk en meewerkend. Top

Nadorp Techniek

Via internet al vaak dit bedrijf geregeld. Eerst privé en nu ook zakelijk. Altijd op tijd en snel gewisseld van containers.

Via de app is alles snel tw regelen.

Nog geen

Milan Verspui

Container goed en naar wens, alleen communicatie kan beter.

Goede container, op de juiste tijd geplaatst

Niet gebeld terwijl ik dit wel aangegeven had, vervolgens container verkeerd geplaatst. hier is verder niks mee gedaan, erg jammer.

Reactie Afval.nl:

Beste Milan,
Bedankt voor je review.
Beste Milan,
Bedankt voor je review.
De container is geplaatst op het door jullie doorgegeven adres, echter bleek na het plaatsen dat de container niet voor maar achter het huis gewenst was. De chauffeur heeft een poging gedaan om je te bereiken, helaas vergeefs, wellicht heb je anonieme bellers geblokkeerd? Nadat de chauffeur geen gehoor kreeg heeft hij de container naar eigen inzicht op een plek neergezet voor het opgegeven adres. Ook is de mogelijkheid geboden om de container te laten verplaatsen, dit was echter niet meer nodig volgens jullie.
Het is belangrijk om de juiste gegeven vooraf aan ons door te geven zodat wij ons werk op een juiste manier kunnen doen. Het vooraf communiceren van een geschikte plek middels foto's en/of Google Maps screenshot helpt hier zeker bij.
Team Afval.nl

particulier

Van te voren gevraagd of container op 1 dag ( 3 november 2023) gebracht en gehaald kon worden. Volgens de klantenservice kon dit geregeld worden. Zij zouden dit doorgeven aan de leverancier.... Van te voren gevraagd of container op 1 dag ( 3 november 2023) gebracht en gehaald kon worden. Volgens de klantenservice kon dit geregeld worden. Zij zouden dit doorgeven aan de leverancier. Container werd netjes vroeg gebracht, neergezet op voor ons prettige plek (geen parkeerplaats). Chauffeur belde ook netjes op, zoals gevraagd. Toen ik vanmiddag belde om container weer op te laten halen, was dit volgens de medewerkster Klantenservice niet bekend en ook niet mogelijk. Container wordt pas as maandag 6-11-23) opgehaald. Staat dus helaas nog het hele weekend voor onze deur. Dit wilde wij juist voorkomen, maar helaas het is niet anders.

Container netjes op tijd geleverd en chauffeur belde ook op zoals gevraagd.

Zorgen dat container ook op dezelfde dag weer opgehaald kan worden als dit van te voren al wordt gevraagd

Reactie Afval.nl:

Hi Ellen,
Hi Ellen,
Jammer te lezen dat het brengen en dezelfde dag weer ophalen niet geheel soepel is verlopen en zal worden besproken met de planning. Goed om te lezen dat u verder tevreden bent met onze geboden service.
Team Afval.nl

Boven

Heel goed

Op tijd geleverd

Wel bellen zoals afgesproken

Almaas parket

Heel goede ervaring, de communicatie de levering en het ophalen was heel goed.
Heel goede ervaring, de communicatie de levering en het ophalen was heel goed.
De chauffeur was heel aardig, bekwam en heeft zijn best gedaan om de container op te halen ondanks de heel lastige plek waar de container stond.
Bedankt.

Klantgericht en meedenkend.

neel

Snel contact en levering van de container

duidelijke site

gewoon door gaan zo

Armano

Goeie ervaring. Bak snel geleverd en vriendelijke klantenservice

Snel. Goeie website met makkelijk omwissel op ophalen functie

Spaan

Alles netjes geregeld

Het naar klant bellen van dat ze eraan komen

Prima zo doorgaan