Afstandsbediening-shop.nl

Afstandsbediening-shop.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Afstandsbediening-shop.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1957
1957 beoordelingen
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Afstandsbediening-shop.nl met 8.8/10. Gebaseerd op 1957 ervaringen.

1957 Reviews

krikke
Zeer goed (9/10)
krikke

Beschrijf hier uw ervaring

overzichtelijk te bestellen en correcte opgave van immitatie afstansbedieningen

Score voor Afstandsbediening-shop.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Corecte besteld via internet, en correct bezorgt.

C. de Wijs
C. de Wijs
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer snelle levering en het product bevalt prima,.

Barbara
Barbara
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super snelle levering en service.

Jeremy

Goed (8/10)
B. de Haan
Score voor Afstandsbediening-shop.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bestelling via internet ging heel soepel en de afhandeling eveneens.

Van Dongen
Van Dongen
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik had een afstandsbediening om 16u besteld en de volgende dag lag hij in de brievenbus. kortom zeer snelle levering. zeer tevreden.

Frans van Nijkerk
Frans van Nijkerk

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb keurig en snel ontvangen wat ik besteld heb. Prima.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb keurig en snel ontvangen wat ik besteld heb. prima.

Simon Jonker
Slecht (3/10)
Simon Jonker

Beschrijf hier uw ervaring

De technische ondersteuning is snel en adequaat, hoewel ik nog niet heb kunnen checken of het ontvangen advies inderdaad klopt, want de bestelde afstandsbediening is nog steeds niet geleverd. Want terwijl op 1 juni op de website stond dat het apparaat de vólgende dag geleverd zou worden, was dit op 8 juni nog steeds niet gebeurd. Wel kreeg ik 2 juni een mailtje dat het vak 'opeens' leeg was en dat het apparaat waarschijnlijk in de loop van de volgende week geleverd zou worden, maar daar is dus nog het wachten op ... Terwijl ook nú, 8 juni 2017, op de website staat dat het apparaat als het besteld wordt mórgen geleverd zal worden. Kortom: het gedrag van dit bedrijf 'riekt'!

Score voor Afstandsbediening-shop.nl:1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

De technische ondersteuning is snel en adequaat, hoewel ik nog niet heb kunnen checken of het ontvangen advies inderdaad klopt, want de bestelde afstandsbediening is nog steeds niet geleverd. want terwijl op 1 juni op de website stond dat het apparaat de vólgende dag geleverd zou worden, was dit op 8 juni nog steeds niet gebeurd. wel kreeg ik 2 juni een mailtje dat het vak 'opeens' leeg was en dat het apparaat waarschijnlijk in de loop van de volgende week geleverd zou worden, maar daar is dus nog het wachten op ... terwijl ook nú, 8 juni 2017, op de website staat dat het apparaat als het besteld wordt mórgen geleverd zal worden. kortom: het gedrag van dit bedrijf 'riekt'!.

Gonnert
Zeer goed (9/10)
Gonnert

Niets op aan te merken

Score voor Afstandsbediening-shop.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Nette en snelle levering.

W8lbert
Onvoldoende (4/10)
W8lbert

Beschrijf hier uw ervaring

Geld is snel teruggrstort maar helaas geen Ab

Score voor Afstandsbediening-shop.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ab besteld wat volgens de site geleverd zou worden. bleek niet meer leverbaar te zijn. beter de site bijhouden...

Bedrijfsinformatie

Over Doknet

Doknet is sinds 1996 een gespecialiseerd bedrijf in het leveren van service manuals, documentatie’s, alle merken orginele of vervangende afstandsbedieningen en service onderdelen voor consumenten electronica. Als eerste internet winkel die bekend staat voor afstandsbedieningen, onderdelen en Service Manuals.
Adres
Innovatieweg 40-11