P.hoenderop

Levering materialen

Mijn ervaring met het bedrijf zelf is OK echter het ontvangen van het materiaal was problematisch. De materialen zijn verzonden met de grootste truck/oplegger die er op de nederlandse wegen mag... Mijn ervaring met het bedrijf zelf is OK echter het ontvangen van het materiaal was problematisch. De materialen zijn verzonden met de grootste truck/oplegger die er op de nederlandse wegen mag rijden, echter zoiets past niet in een woonwijk, zodoende moest het materiaal 250 meter verwijderd uitgeladen worden en met de hand naar huis gebracht

Versteeg

Duidelijke info, juist contact ook telefonisch, snelle levering en overleg over de levering.

pat

Metalstud.nl

snel

van mijn bestelling gipsplaten waren er 3 stuk en 3 een andere kleur en 2 waren er gebruikt bij andere werkzaamheden want er zat slijpsel van ijzer op/in het gips.
beetje slordig

blocker

Zeer prettig en deskundig. Heel vriendelijk telefonisch contact. Duidelijke afspraken.

Ja, Mevr J Brinkmann. Geen vraag of moeite was haar teveel. Zeer prettig contact.

Bert

Achteraf gezien was ik goedkoper uit bij mijn oude leverancier . Dit omdat het statiegeld van de pallets ondanks toezegging nooit is teruggestort.

Reactie Afbouwmateriaal.com:

Na het plaatsen van deze review door de klant hebben wij dit direct opgepakt en is de klant inmiddels gecrediteerd voor de statiegeldpallet van EUR 38,75 incl. 21% BTW.

fam van beek

Bestelling geplaats echter door misverstand geen compleet pakket besteld

bestelling geplaats echter door misverstand geen compleet pakket besteld

nouws

Afbouwmateriaal

overzichtelijkheid v/d producten.

afhaalpunt beter vermelden op de website.

M.Mahraoui

Uitstekend bedrijf

uitstekend bedrijf

A. Svenson

Goede service

Snelle levering en goeie punten

geen verbetering alles was goed

Frank J.

Goede service en afstemming met de aflevering van ons wandmateriaal.

De leverdatum was exact op ons afgestemd. Goede service!

Prima bedrijf. Ga zo door!