8.3/10

Corrie De Smit

Duidelijk en adequaat

Duidelijkheid en directheid

G.J.J. Nieuwe Weme

Tijdens mijn ontslag als directeur van de Omgevingsdienst Groningen heeft Aegis (Roelf Bossen) mij ondersteunt in het traject

Gedegen advies, kennis van zaken, kennis van de overheidswereld.

N van Mook

Prettig en goed!

Vooral zo doorgaan. Was prettig snel en goed advies!

Via de rechtsbijstand bij Aegis advocaten terecht gekomen wegens een beëindiging van de arbeidsovereenkomst vanuit de werkgever.

Scherp, alert en uitstekende kennis van zaken

I.T. Withaar-Bakker

Begripvol en professionele advocaat, goede communicatie. Luistert goed en geeft goed advies en pakt de zaak accuraat op.

snelle en professionele terugkoppeling, realistisch

Ik heb een fijne en goeie ervaring gehad met Aegis advocaten. Snelle en duidelijke afhandeling van mijn zaak

Snel en duidelijke afhandeling waarbij een extra uitleg geen probleem is.

hc bouwknegt

De samenwerking tussen advocaat en cliënt verliep goed. Alleen houd een kort lijntje met de cliënt ook als de tegenpartij niet meewerkt. Laat weten waar je mee bezig bent en hoe de zaak ervoor...

duidelijkheid wat ik kan verwachten, en de vastberadenheid om een goed resultaat te halen

soms wat vaak telefonisch in gesprek ,waarna er soms niet word teruggebeld

Ik ben enorm goed geholpen.

Correct en snel

Niets op aan te merken

A van Hunen

Super service! Alles werd perfect uitgezocht, goed uitgelegd en geregeld! Helemaal tevreden over de hulp die ik heb gekregen.

Snel antwoord op vragen.

Janna de Vries-de Vreeze

Ik ben bijzonder goed geholpen bij het opstellen van mijn vaststellingsovereenkomst.

Er is snel gehandeld en er zijn nog punten aangedragen waar ikzelf niet op was gekomen. Wij hadden er nog meer kunnen uithalen, maar dat wilde ik niet en mijn keuze werd gerespecteerd en dat heb ik als zeer prettig ervaren.
Later heb ik nog (ongevraagd) een mail ontvangen met advies over wat te doen bij werkloosheid (o.a. wanneer uitkering aanvragen, beginnen met solliciteren, etc.). Zeer attent.

Ik heb te kort van de diensten gebruik gemaakt om daar een antwoord op te kunnen geen. Voor wat betreft het adviseren/onderhandelen over een vaststellingsovereenkomst zie ik geen verbeterpunten.