8.3/10
Snelheid terugbellen
Heldere advisering
Algemene tevredenheid

Medewerker productiebedrijf

Ik heb gebruik gemaakt van de diensten van Aegis in verband met het opstellen van een vaststellingsovereenkomst.

Afspraken werden keurig nagekomen.

nvt

Albada Jelgersma SMH

Plezierig contact, ter zake kundig en vlotte afhandeling inzake de vragen en beoordeling die ik nodig had.

Yvonne verver

Snel en deskundig advies, op tijd terug gebeld en antwoord op mijn concrete vraag

Duidelijk wat je krijgt voor welk bedrag

Ga zo door, misschien meer via sociale media laten weten wat de diensten zijn

D

Goed geholpen en bij vragen goed bereikbaar. Jammer dat mijn zaak zomaar ineens werd overgenomen door iemand anders wegens zwangerschapsverlof. Ook jammer dat ik werd voorzien van niet volledige...

zie punt 1 ervaring

Alex Hederman

Snel schakelen, ontzettend begripvol, persoonlijk doch professionele begeleiding tijdens een conflict met mijn werkgever.

Begrip
Persoonlijk
Duidelijke communicatie
Grondig

Lucia

Ik ben doorverwezen door mijn rechtsbijstandsverzekering, prima geregeld.

Snel en rechtstreeks contact met juriste wat heel fijn werkt!

Taalgebruik in schrift soms iets moeilijk te lezen voor niet deskundige zoals ik,

R. Kleijer

Helder, concreet, adviserend en professioneel sturend

Ondanks het korte termijn dat de case actueel/ actie behoefte, werd er geschakeld

Online Case status

Gd

Prima service geen opmerkingen

Kwam met suggesties waar in nog niet aan haar gedacht

E.A.M. van Son

Ondanks het feit dat de omstandigheden waarom je contact zoekt met Aegis Advocaten niet plezierig zijn, was het contact zelf een positieve ervaring. Het geeft rust te weten dat jouw zaak in goede...

Goede communicatie, snelle terugkoppeling.
Deskundig advies.

Geen verbeterpunten ervaren. Contact verliep zowel persoonlijk als schriftelijk uitstekend.

J. Stapersma

Na telefonisch contact vlot antwoord: Wilde perse persoonlijk kennismaken met de advocaat voor opdrachtverstrekking en dit bleek dezelfde middag nog mogelijk. De belangen van mij zijn adequaat...

De tariefstelling op de webside is heel duidelijk. Is een pre t.o.v. andere advocatenkantoren en heeft voor mij de doorslag gegeven om voor Aegis te kiezen

Duidelijker zijn op de webside over wat de serviceverlening vanuit de bijkantoren inhoudt. Ik dacht dat vanuit Leeuwarden ook fulltime dienstverlening plaatsvond, maar hier vinden dus spreekuren plaats na afspraak. Meer niet.