8.3/10
Snelheid terugbellen
Heldere advisering
Algemene tevredenheid

R. Henzen

Advies n.a.v. beeindiging dienstverband en beoordeling vaststellingsovereenkomst en eindafrekening.

Prettige samenwerking, betrokken en realistisch advies.

Geen.

KaPri

Aegis advocaten heeft me heel goed geholpen in de onderhandelingen met m'n werkgever. Ze hebben vanuit kennis en kunde al zorg en acties overgenomen en een beter resultaat behaald dan in eerste...

Halen alle emotie uit de situatie en benaderen eea zakelijk waardoor beter resultaat.

Mevr I Meijer

Snel en uitstekend geholpen. Duidelijk te volgen wat de procedure en voortgang was.

-----

------

Wim

Aegis heeft mij goed geholpen met advies en controle m.b.t. een vaststellingsovereenkomst.

Snelle reactie en duidelijke communicatie.

G. K.

Direkt geholpen

A.wagt

Ik had toch wat meer verwacht omtrent mijn ontslag vergoeding dat ze er toch nog wat meer uit hadden gehaald

Deskundig

Meer over hebben voor de mensen die rechtsbijstand hebben

R. van Vliet

Positief. Professioneel en prettig bijgestaan door Laura.

Kennis van materie.

Soms wel erg formeel.

Anka Lammertink

Ik ben in contact gekomen met Aegis advocaten om te bemiddelen met mijn vaststellingsovereenkomst

Zakelijk, maar ook altijd bereid om mijn vragen te beantwoorden en toelichting te geven.

Een eerste contact via een persoonlijke kennismaking, zodat beter (achtergrond)informatie kan worden gegeven en eventueel een toelichting/verduidelijking waar nodig. Tegenwoordig loopt het contact veelal uitsluitend per mail en telefonisch contact.

Ik heb een goede ervaring gehad. Afspraken werden goed nagekomen. Vragen die ik had werden snel en accuraat beantwoord.

Y. Vermaat

Snelle service, je vraag word direct opgepakt en zij gaan ermee aan de slag. Je hebt het gevoel dat je geholpen word met verstand van zaken. Er is veel ervaring.

Duidelijk wie jou contact persoon is en wat diegene voor jou kan betekenen.
Snelle eerste stappen, wekt vertrouwen.

nee niet van toepassing