8.3/10
Snelheid terugbellen
Heldere advisering
Algemene tevredenheid

D

Goed geholpen en bij vragen goed bereikbaar. Jammer dat mijn zaak zomaar ineens werd overgenomen door iemand anders wegens zwangerschapsverlof. Ook jammer dat ik werd voorzien van niet volledige...

zie punt 1 ervaring

Alex Hederman

Snel schakelen, ontzettend begripvol, persoonlijk doch professionele begeleiding tijdens een conflict met mijn werkgever.

Begrip
Persoonlijk
Duidelijke communicatie
Grondig

Lucia

Ik ben doorverwezen door mijn rechtsbijstandsverzekering, prima geregeld.

Snel en rechtstreeks contact met juriste wat heel fijn werkt!

Taalgebruik in schrift soms iets moeilijk te lezen voor niet deskundige zoals ik,

R. Kleijer

Helder, concreet, adviserend en professioneel sturend

Ondanks het korte termijn dat de case actueel/ actie behoefte, werd er geschakeld

Online Case status

Gd

Prima service geen opmerkingen

Kwam met suggesties waar in nog niet aan haar gedacht

E.A.M. van Son

Ondanks het feit dat de omstandigheden waarom je contact zoekt met Aegis Advocaten niet plezierig zijn, was het contact zelf een positieve ervaring. Het geeft rust te weten dat jouw zaak in goede...

Goede communicatie, snelle terugkoppeling.
Deskundig advies.

Geen verbeterpunten ervaren. Contact verliep zowel persoonlijk als schriftelijk uitstekend.

J. Stapersma

Na telefonisch contact vlot antwoord: Wilde perse persoonlijk kennismaken met de advocaat voor opdrachtverstrekking en dit bleek dezelfde middag nog mogelijk. De belangen van mij zijn adequaat...

De tariefstelling op de webside is heel duidelijk. Is een pre t.o.v. andere advocatenkantoren en heeft voor mij de doorslag gegeven om voor Aegis te kiezen

Duidelijker zijn op de webside over wat de serviceverlening vanuit de bijkantoren inhoudt. Ik dacht dat vanuit Leeuwarden ook fulltime dienstverlening plaatsvond, maar hier vinden dus spreekuren plaats na afspraak. Meer niet.

A.W. van den IJssel

Door mij was contact gezocht i.v.m. het realiseren van een beëindigingsovereenkomst. De werkzaamheden werden uitgevoerd o.b.v. heldere afspraken. Juist toen de onderhandelingen wat stroever leken te...

Heldere en eerlijke communicatie.

Verbeterpuntje zou kunnen zijn het managen van de verwachtingen door aan te geven wanneer er een reactie verwacht mag worden. Dat ging op enkele keren na op zich goed, maar één of twee keer verwachtte ik een reactie en kwam deze een dag of twee dagen later.

Siemensma

Gemiddeld cijfer een 7, Dit omdat ik vond at wij zelf als klant wel heel veel zelf in de leed waren.

vriendelijk, bereikbaar,

kennis tav concurrentie beding als relatie beding.

Ik ben zeer tevreden. Ik ben goed geholpen. De advocaat was begripvol en meedenkend in de oplossing.

Behulpzaam en duidelijk

Bellen voor t eerste contact had iets sneller gemogen, omdat t werk een deadline had aan gegeven wanneer ze antwoord wilde hebben van mij. Daar werd ik zenuwachtig van. Maar is goed gekomen.