Heldere advisering
Snelheid terugbellen
Nakomen van afspraken

Agnes

Deskundig, klantgericht, goed bereikbaar

Heel prettig dat men goed bereikbaar is, dit hebben wij wel eens anders ervaren in het verleden

Heb ik zo niet. Ik voel me uitstekend geholpen

A.J. Boven

Prettige en positieve benadering. Snel contact met de advocaat indien gewenst.
Het gedane voorstel is door mijn werkgever grotendeels akkoord bevonden,
hetgeen voor mij financieel zeer...
Prettige en positieve benadering. Snel contact met de advocaat indien gewenst.
Het gedane voorstel is door mijn werkgever grotendeels akkoord bevonden,
hetgeen voor mij financieel zeer goed heeft uitgepakt. De "eigen" advocaat
ging op vakantie, maar dit is naadloos opgepakt door een collega advocaat

zie "ervaring.

Geen.

Goed voor wat betreft de onderstaande punten. Minder omdat ik 2 X zelf moest aangeven dat in het contract iets specifieker moest worden omschreven, en dat de andere partij iets had weggelaten,... Goed voor wat betreft de onderstaande punten. Minder omdat ik 2 X zelf moest aangeven dat in het contract iets specifieker moest worden omschreven, en dat de andere partij iets had weggelaten, t.w.scholingskosten/outplacement.

Directe reactie
heldere info

Nog iets zorgvuldiger?

B.veen

Prima ondersteuning. Snelle reactie op mail.

Vriendelijke medewerkers en juristen.

Nee eigenlijk niet!

M.G.De Vries

Van het begin tot het einde zeer vakkundig geholpen om het maximale te kunnen bereiken.

G. van Breukelen

Via een derde partij ben ik bij Aegis advocaten terechtgekomen en mijn zaak werd snel in behandeling genomen en afgewikkeld. Een aantal keren heb ik telefonisch contact gehad en verder ging alles... Via een derde partij ben ik bij Aegis advocaten terechtgekomen en mijn zaak werd snel in behandeling genomen en afgewikkeld. Een aantal keren heb ik telefonisch contact gehad en verder ging alles via de mail

Snelle behandeling en correcte benadering.

geen verbetertips. Het is goed zoals het is.

AC Reit

Ik had via een derde partij contact met Aegis ivm een bedrijfsbeëindiging. er gebeurden dingen di volgens mij niet klopten en heb dit na laten kijken door iemand bij Aegis. DIt ging perfect.

ik had met iemand contact die snel reageerde op mijn mails en erg duidelijk was. ik heb haar mail direct kunnen gebruiken in de onderhandeling. Dus de opstelling van de mail was hartstikke goed. Ook... ik had met iemand contact die snel reageerde op mijn mails en erg duidelijk was. ik heb haar mail direct kunnen gebruiken in de onderhandeling. Dus de opstelling van de mail was hartstikke goed. Ook als wij telefonisch contact hadden verliep dit soepel. Geen dagen wachten enz.

geen suggesties.

T. M

Ik werd snel geholpen, in het eerste telefonisch contact werd mij door de advocaat duidelijk uitgelegd wat de hij voor mij ging doen en kreeg ik antwoord op mijn vragen. Mijn zaak is snel... Ik werd snel geholpen, in het eerste telefonisch contact werd mij door de advocaat duidelijk uitgelegd wat de hij voor mij ging doen en kreeg ik antwoord op mijn vragen. Mijn zaak is snel behandeld. Door mij gestuurde emails werden dezelfde dag beantwoord en ik werd, via de mail, goed op de hoogte gehouden van de vorderingen.

De vlotte en duidelijke communicatie.

Uitstekend. Duidelijke informatie, vooraf goede afstemming over het doel van het traject.

SF

Helder duidelijk in omgang.
Laagdrempelig.

Goed contact.