8.3/10
Snelheid terugbellen
Heldere advisering
Algemene tevredenheid

Jack Piket

Deze was prettig en vertrouwd

Afspraak is afspraak

Jack Piket

Het eerste contact was gelijk vertrouwd. Er werd duidelijk verteld wat de bedoeling is en wat er verwacht kan worden en wat men ging doen

Duidelijkheid en snel reageren

Aegis werd mij aangeraden. Mijn case was erg 'straight forward'; ik wilde een juridische check gedaan hebben op een vaststellingsovereenkomst. De reden waarom ik erg tevreden ben over Aegis is omdat...

Snelle en nette reacties op vragen. Flexibele houding. Scherp geprijsde dienstverlening.

De antwoorden op mijn vraag waren correct vanuit een juridisch perspectief. Maar ik ben een gewone klant, geen jurist (anders had ik Aegis niet nodig gehad). Mijn tip is om dat in de reactie mee te nemen, zodat er naast het juridische antwoord ook een samenvatting bij zit waarbij de klant in gewone taal uitleg krijgt.

A Gashi

Ik heb een goede ervaring gehad met de advocaat die wij toegewezen hebben gekregen.
Was goed telefonisch en per mail te bereiken.

Goed te bereiken

E.Zwaagman

Prima werk geleverd.

Prima resultaat inzake ontslagvergoeding.

Terugbeltijd mag sneller.

Prima dienstverlening, alleen reageren kon soms wat sneller.

Cobi Komduur

In de ondersteuning bij mijn Arbeidsconflict heeft Aegis mij duidelijk geadviseerd over mijn rechten als werknemer, de beginselen van goed werkgeverschap in relatie tot hun handelen en de te...

Aegis heeft kennis van zaken, is duidelijk in zijn advies zonder te veel juridische details, komt zijn afspraken na en zorgt voor een afhandeling op maat en binnen een wenselijke termijn.

De nazorg cq. informatie (status) over de creditering van mijn voorschot, welke uitblijft nu de betaling van de rekening door de tegenpartij aan Aegis niet binnen 14 dagen heeft plaatsgevonden (conform Vaststellingsovereenkomst)

Snel antwoord op mijn vragen . duidelijke en begrijpbare taal gebruik.

duidelijk en snelle reactie

Prima. Alleen het eerste contact had vlotter gemogen, gezien de strakke deadline die er lag.

Contact met mijn werkgever.

De cliënt meer meenemen in de gehanteerde strategie, gezien dit voor mij geen dagelijkse bezigheden zijn.

Mijn ervaring is heel positief.
Ik werd snel en professioneel geholpen tot alles geregeld was.
Ik kon ook al mijn vragen stellen en kreeg duidelijke uitleg.