8.3/10
Snelheid terugbellen
Heldere advisering
Algemene tevredenheid

Wim

Aegis heeft mij goed geholpen met advies en controle m.b.t. een vaststellingsovereenkomst.

Snelle reactie en duidelijke communicatie.

G. K.

Direkt geholpen

A.wagt

Ik had toch wat meer verwacht omtrent mijn ontslag vergoeding dat ze er toch nog wat meer uit hadden gehaald

Deskundig

Meer over hebben voor de mensen die rechtsbijstand hebben

R. van Vliet

Positief. Professioneel en prettig bijgestaan door Laura.

Kennis van materie.

Soms wel erg formeel.

Anka Lammertink

Ik ben in contact gekomen met Aegis advocaten om te bemiddelen met mijn vaststellingsovereenkomst

Zakelijk, maar ook altijd bereid om mijn vragen te beantwoorden en toelichting te geven.

Een eerste contact via een persoonlijke kennismaking, zodat beter (achtergrond)informatie kan worden gegeven en eventueel een toelichting/verduidelijking waar nodig. Tegenwoordig loopt het contact veelal uitsluitend per mail en telefonisch contact.

Ik heb een goede ervaring gehad. Afspraken werden goed nagekomen. Vragen die ik had werden snel en accuraat beantwoord.

Y. Vermaat

Snelle service, je vraag word direct opgepakt en zij gaan ermee aan de slag. Je hebt het gevoel dat je geholpen word met verstand van zaken. Er is veel ervaring.

Duidelijk wie jou contact persoon is en wat diegene voor jou kan betekenen.
Snelle eerste stappen, wekt vertrouwen.

nee niet van toepassing

Medewerker productiebedrijf

Ik heb gebruik gemaakt van de diensten van Aegis in verband met het opstellen van een vaststellingsovereenkomst.

Afspraken werden keurig nagekomen.

nvt

Albada Jelgersma SMH

Plezierig contact, ter zake kundig en vlotte afhandeling inzake de vragen en beoordeling die ik nodig had.

Yvonne verver

Snel en deskundig advies, op tijd terug gebeld en antwoord op mijn concrete vraag

Duidelijk wat je krijgt voor welk bedrag

Ga zo door, misschien meer via sociale media laten weten wat de diensten zijn