Heldere advisering
Algemene tevredenheid
Snelheid terugbellen
Nakomen van afspraken

Femke Peeters

Ik ben erg geholpen. Fijn dat iemand met juridische achtergrond mij door deze vervelende situatie heeft geholpen. En me bij gestaan heeft met tips. VSO is nooit leuk maar hierdoor hebben we er wel... Ik ben erg geholpen. Fijn dat iemand met juridische achtergrond mij door deze vervelende situatie heeft geholpen. En me bij gestaan heeft met tips. VSO is nooit leuk maar hierdoor hebben we er wel alles uit kunnen halen dat we wilde. Erg blij mee. Dankjewel

Duidelijke en concrete tips. Stond in voor mijn belang maar behoeden me ook voor om niet te veel eisen en dan alles te verliezen.

B. Visser

Ik heb een positieve ervaring.

Duidelijke uitleg. Vrijwel altijd direct bereikbaar.

Ik heb alleen maar telefonisch contact gehad, w.s. door huidige beperkingen ivm Corona. Ik had het prettig gevonden om contact te hebben via beeldbellen. Dan krijg je een beter idee van degene met... Ik heb alleen maar telefonisch contact gehad, w.s. door huidige beperkingen ivm Corona. Ik had het prettig gevonden om contact te hebben via beeldbellen. Dan krijg je een beter idee van degene met wie je te maken hebt.
Als je zelf belt wordt er bijna altijd gezegd dat je teruggebeld wordt. Het is prettiger als er direct een tijdstip aangegeven kan worden waarop je gebeld wordt.

Henk van der Veen

Men heeft voor mij een vaststellingsovereenkomst beoordeeld en onderhandelingen gevoerd

Kennis van zaken

Jordi Bout

De aangewezen advocaat heeft mij goed geholpen. Reageerde snel en ik ben erg tevreden met het resultaat.

Snelle reactie, kwalitatief

Bereikbaarheid wanneer je zelf belt zou beter kunnen

Erik Menks

Zeer goed

duidelijke communicatie

A. Koolen-welvaarts

Super geholpen! Snel duidelijk volgens afspraak ??

Snelle afwikkeling

Terug bellen zou beter kunnen

Beemsterboer

Uitstekend. Snelle reactie en kundig oordeel

Recht door zee

Dgs

Zeer goed geduldig en vastberaden

Sterke wil

Niks

EZ

Er zat duidelijk vaart in. Toch soms het gevoel dat door de snelheid er te weinig geluisterd werd

Snelheid

Iets meer doorvragen wat de klant wil en daar iets mee doen

K. Westra

Dhr. Pasman heeft me erg goed geholpen met de onderhandelingen voor een eerlijke VSO. Hij is erg duidelijk en heeft verstand van zaken. De communicatie verliep ook erg goed. Als meneer niet... Dhr. Pasman heeft me erg goed geholpen met de onderhandelingen voor een eerlijke VSO. Hij is erg duidelijk en heeft verstand van zaken. De communicatie verliep ook erg goed. Als meneer niet bereikbaar was op het moment dat ik belde, belde hij atijd wel op korte termijn terug. Ook via de mail verliep de communicatie erg goed. Ik ben erg blij dat ik door meneer Pasman bijgestaan ben!

Meneer Pasman is heel eerlijk en duidelijk.

Nee, ik wou dat iedereen zijn werk zoals meneer Pasman deed! Hij weet waar hij het over heeft en heeft ervaring.