8.3/10
Snelheid terugbellen
Heldere advisering
Algemene tevredenheid

Miriam Wolthuis

Ik kan alleen maar lovend zijn! Vanaf het eerste telefonische contact met het secretariaat (vriendelijk, helder, duidelijk, betrokken, persoonlijk, helpend, oplossingsgericht) tot de inhoudelijke...

Vreemde formulering: Ik heb niet het gevoel dat ik een product heb aangeschaft.
Sterke punten vind ik, zoals hierboven beschreven, de manier waarop de mensen van het secretariaat/aan de telefoon met mij omgingen, zich voor mij inzetten. Vervolgens ben ik uitermate tevreden over de manier waarop dhr Pasman reageerde op mijn mails, de manier waarop hij zijn/mijn verweer in mails naar mijn werkgever verwoordde en onze telefonische uitwisseling daarover. Dat dhr Pasman mij op zijn vrije dag nog terug belde omdat ik niet kon weten dat hij vrij genomen had, was ongekend uitmuntend !

Nee, ik voel mij boven verwachting goed geholpen en zou niet weten waarin Aegis advocaten zich nog zou kunnen verbeteren.

Positieve eerste ervaring!

EHM Clement

Is positief, acuraat en adequaat geholpen.

Maatwerk plus inleving in situatie, proberen het maximale eruit te halen, edoch realistisch blijvende

Achtervang bij mogelijk onbereikbaar zijn, of duidelijke communicatie in voorkomende gevallen van onbereikbaar zijn

Reni Rhebergen

Ik heb mijn ervaring met mevr. Chantal Reis als prettig ervaren. Ze koppelde z.s.m. terug, belde terug en reageerde vlot.
Ze trachtte me ook rustig te houden om momenten dat de emoties hoog op...

Het feit dat mevr. Reis ook even mij terugfloot om het zakelijk (zonder teveel emoties) de zaak te bekijken.

Wellicht iets meer fiscale kennis ivm de genoemde vergoedingen in de VSO. Sommige punten kunnen nl. op net andere wijze beter uitpakken. Tevens heb ik zelf achteraf geregeld, dat mijn ziektekorting (welke teruggedraaid wordt) in augustus zal plaatsvinden. Dit omdat het meetelt voor SV-loon, waarop het UWV een eventuele WW baseert.
Wellicht had dit in de VSO al tot uitdrukking gebracht dienen te worden, zodat ik het niet zelf nog hoefde te regelen en hopen, dat werkgever mee wil werken.

CR

Door drukte ben ik doorgestuurd naar Aegis Advocaten. Ik kreeg 1 week voor de uiterlijke datum een vaststellingsovereenkomst. Helaas had Aegis advocaten maar 2 dagen om mij te helpen. Dit gaf bij...

Vriendelijkheid, geduld en behulpzaamheid van mevrouw Van der Sijde

Dat het spoed was, was niet door goed doorgekomen bij een vervangende collega van mevrouw Van der Sijde , waardoor ik verschillende keren moest bellen.

J.M.H. van den Akker-Hodes

Snel en duidelijk contact

Duidelijk persoonlijk contact

Telefonische bereikbaarheid

Zeer snel en deskundig geholpen.

M. Bollemaat

Ik werd goed geïnformeerd, en er werd tijd voor mij genomen

prima uitleg, word tijd voor je genomen

geen.

P. van Boven

Prettige en snelle service.
Afspraken worden nagekomen op afgesproken tijd

prettige samenwerking

nee

C. Zieleman

De start was al rommelig. Men vergat mij terug te bellen, waarop ik zelf er achteraan moest.
De eerste afspraak was gehaast, maar ik dacht dat het wel goed zou komen.
Tijdens het proces...

Zorgvuldiger met d e klant omgaan. Ik werd voor het maken van de eerste afspraak vergeten. En bij de afronding van het geheel werd ik anderhalve week vergeten door de advocaat. Erg slordig wat nog meer problemen met mijn bedrijf heeft opgeleverd.

Reactie Aegis Advocaten:

Wij betreuren het dat mevrouw ontevreden is over de behandeling van haar zaak waarin wij ons overigens niet herkennen.

Tijdens onze werkzaamheden hebben we hiervan ook geen kennis genomen maar pas middels deze review. Naar aanleiding hiervan hebben wij herhaaldelijk contact gezocht met mevrouw Zieleman om de haar geuite onvrede te bespreken.

Wij vinden het namelijk belangrijk om te leren van deze signalen en zo mogelijk het ongenoegen weg te nemen.

Helaas is het tot op heden niet gelukt om dit contact te leggen.