8.3/10
Heldere advisering
Algemene tevredenheid

E.Zwaagman

Prima werk geleverd.

Prima resultaat inzake ontslagvergoeding.

Terugbeltijd mag sneller.

Prima dienstverlening, alleen reageren kon soms wat sneller.

Cobi Komduur

In de ondersteuning bij mijn Arbeidsconflict heeft Aegis mij duidelijk geadviseerd over mijn rechten als werknemer, de beginselen van goed werkgeverschap in relatie tot hun handelen en de te...

Aegis heeft kennis van zaken, is duidelijk in zijn advies zonder te veel juridische details, komt zijn afspraken na en zorgt voor een afhandeling op maat en binnen een wenselijke termijn.

De nazorg cq. informatie (status) over de creditering van mijn voorschot, welke uitblijft nu de betaling van de rekening door de tegenpartij aan Aegis niet binnen 14 dagen heeft plaatsgevonden (conform Vaststellingsovereenkomst)

Snel antwoord op mijn vragen . duidelijke en begrijpbare taal gebruik.

duidelijk en snelle reactie

Prima. Alleen het eerste contact had vlotter gemogen, gezien de strakke deadline die er lag.

Contact met mijn werkgever.

De cliënt meer meenemen in de gehanteerde strategie, gezien dit voor mij geen dagelijkse bezigheden zijn.

Mijn ervaring is heel positief.
Ik werd snel en professioneel geholpen tot alles geregeld was.
Ik kon ook al mijn vragen stellen en kreeg duidelijke uitleg.

Bosman

Prima ondersteuning in een lastige ontslag periode.

Helder advies en goede verbetering op de vaststellingsovereenkomst waarbij het mij meer heeft opgeleverd.

Af en toe lastig te bereiken maar bellen uiterlijk de volgende werkdag terug.

R. Henzen

Advies n.a.v. beeindiging dienstverband en beoordeling vaststellingsovereenkomst en eindafrekening.

Prettige samenwerking, betrokken en realistisch advies.

Geen.

KaPri

Aegis advocaten heeft me heel goed geholpen in de onderhandelingen met m'n werkgever. Ze hebben vanuit kennis en kunde al zorg en acties overgenomen en een beter resultaat behaald dan in eerste...

Halen alle emotie uit de situatie en benaderen eea zakelijk waardoor beter resultaat.

Mevr I Meijer

Snel en uitstekend geholpen. Duidelijk te volgen wat de procedure en voortgang was.

-----

------