Aegis Advocaten

Aegis Advocaten Ook benieuwd naar feedback over de webshop Aegis Advocaten? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company313
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Aegis Advocaten met 9/10. Gebaseerd op 313 ervaringen.
Nakomen van afspraken
Snelheid terugbellen
Heldere advisering
Algemene tevredenheid

Yvonne verver
Yvonne verver

Duidelijk wat je krijgt voor welk bedrag

Ga zo door, misschien meer via sociale media laten weten wat de diensten zijn

Zou u Aegis Advocaten aanbevelen?Ja

Snel en deskundig advies, op tijd terug gebeld en antwoord op mijn concrete vraag.

D

Goed geholpen en bij vragen goed bereikbaar. jammer dat mijn zaak zomaar ineens werd overgenomen door iemand anders wegens zwangerschapsverlof. ook jammer dat ik werd voorzien van niet volledige juiste informatie na afloop van mijn zaak. er werd gesteld dat ik er vooral goed om moest denken mijn ww-uitkering 4 weken voor het einde van mijn dienstverband aan te vragen bij het uwv. echter, ik kwam er achter dat dit pas twee weken van te voren kan. van een advocatenkantoor verwacht ik toch dat daar iedereen op de hoogte is van de (nieuwe) wetten en regels.

Alex Hederman
Alex Hederman

Begrip
Persoonlijk
Duidelijke communicatie
Grondig

Zou u Aegis Advocaten aanbevelen?Ja

Snel schakelen, ontzettend begripvol, persoonlijk doch professionele begeleiding tijdens een conflict met mijn werkgever. .

Lucia
Lucia

Snel en rechtstreeks contact met juriste wat heel fijn werkt!

Taalgebruik in schrift soms iets moeilijk te lezen voor niet deskundige zoals ik,

Zou u Aegis Advocaten aanbevelen?Ja

Ik ben doorverwezen door mijn rechtsbijstandsverzekering, prima geregeld.

R. Kleijer
R. Kleijer

Ondanks het korte termijn dat de case actueel/ actie behoefte, werd er geschakeld

Online Case status

Zou u Aegis Advocaten aanbevelen?Ja

Helder, concreet, adviserend en professioneel sturend.

Gd
Gd

Kwam met suggesties waar in nog niet aan haar gedacht

Zou u Aegis Advocaten aanbevelen?Ja

Prima service geen opmerkingen.

E.A.M. van Son
E.A.M. van Son

Goede communicatie, snelle terugkoppeling.
Deskundig advies.

Geen verbeterpunten ervaren. Contact verliep zowel persoonlijk als schriftelijk uitstekend.

Zou u Aegis Advocaten aanbevelen?Ja

Ondanks het feit dat de omstandigheden waarom je contact zoekt met aegis advocaten niet plezierig zijn, was het contact zelf een positieve ervaring. het geeft rust te weten dat jouw zaak in goede handen is.

J. Stapersma
J. Stapersma

De tariefstelling op de webside is heel duidelijk. Is een pre t.o.v. andere advocatenkantoren en heeft voor mij de doorslag gegeven om voor Aegis te kiezen

Duidelijker zijn op de webside over wat de serviceverlening vanuit de bijkantoren inhoudt. Ik dacht dat vanuit Leeuwarden ook fulltime dienstverlening plaatsvond, maar hier vinden dus spreekuren plaats na afspraak. Meer niet.

Zou u Aegis Advocaten aanbevelen?Ja

Na telefonisch contact vlot antwoord: wilde perse persoonlijk kennismaken met de advocaat voor opdrachtverstrekking en dit bleek dezelfde middag nog mogelijk. de belangen van mij zijn adequaat behartigd, zeker omdat materie mij onbekend was (betreft vaststelling van een vaststellingsovereenkomst). uitkomst voor mij is goed.

A.W. van den IJssel
A.W. van den IJssel

Heldere en eerlijke communicatie.

Verbeterpuntje zou kunnen zijn het managen van de verwachtingen door aan te geven wanneer er een reactie verwacht mag worden. Dat ging op enkele keren na op zich goed, maar één of twee keer verwachtte ik een reactie en kwam deze een dag of twee dagen later.

Zou u Aegis Advocaten aanbevelen?Ja

Door mij was contact gezocht i.v.m. het realiseren van een beëindigingsovereenkomst. de werkzaamheden werden uitgevoerd o.b.v. heldere afspraken. juist toen de onderhandelingen wat stroever leken te gaan verlopen, kwam de expertise van aegis advocaten uitstekend van pas. resultaat voor mij: een beëindigingsovereenkomst waarmee ik dik tevreden ben.

Siemensma
Voldoende (6/10)
Siemensma

vriendelijk, bereikbaar,

kennis tav concurrentie beding als relatie beding.

Score voor Aegis Advocaten:3/5
Zou u Aegis Advocaten aanbevelen?Ja

Gemiddeld cijfer een 7, dit omdat ik vond at wij zelf als klant wel heel veel zelf in de leed waren. .

Bedrijfsinformatie

Wij zijn een advocatenkantoor dat in het bijzonder zaken behandelt op het gebied van arbeidsrecht, ambtenarenrecht en onderwijsrecht.

Uw zaak wordt behandeld door ervaren advocaten en Juristen.

Ons kantoor staat (overheids)werkgevers, werknemers en ambtenaren bij.
Adres
Raadhuisplein 17