8.3/10
Snelheid terugbellen
Heldere advisering
Algemene tevredenheid

EHM Clement

Is positief, acuraat en adequaat geholpen.

Maatwerk plus inleving in situatie, proberen het maximale eruit te halen, edoch realistisch blijvende

Achtervang bij mogelijk onbereikbaar zijn, of duidelijke communicatie in voorkomende gevallen van onbereikbaar zijn

Reni Rhebergen

Ik heb mijn ervaring met mevr. Chantal Reis als prettig ervaren. Ze koppelde z.s.m. terug, belde terug en reageerde vlot.
Ze trachtte me ook rustig te houden om momenten dat de emoties hoog op...

Het feit dat mevr. Reis ook even mij terugfloot om het zakelijk (zonder teveel emoties) de zaak te bekijken.

Wellicht iets meer fiscale kennis ivm de genoemde vergoedingen in de VSO. Sommige punten kunnen nl. op net andere wijze beter uitpakken. Tevens heb ik zelf achteraf geregeld, dat mijn ziektekorting (welke teruggedraaid wordt) in augustus zal plaatsvinden. Dit omdat het meetelt voor SV-loon, waarop het UWV een eventuele WW baseert.
Wellicht had dit in de VSO al tot uitdrukking gebracht dienen te worden, zodat ik het niet zelf nog hoefde te regelen en hopen, dat werkgever mee wil werken.

CR

Door drukte ben ik doorgestuurd naar Aegis Advocaten. Ik kreeg 1 week voor de uiterlijke datum een vaststellingsovereenkomst. Helaas had Aegis advocaten maar 2 dagen om mij te helpen. Dit gaf bij...

Vriendelijkheid, geduld en behulpzaamheid van mevrouw Van der Sijde

Dat het spoed was, was niet door goed doorgekomen bij een vervangende collega van mevrouw Van der Sijde , waardoor ik verschillende keren moest bellen.

J.M.H. van den Akker-Hodes

Snel en duidelijk contact

Duidelijk persoonlijk contact

Telefonische bereikbaarheid

Zeer snel en deskundig geholpen.

M. Bollemaat

Ik werd goed geĆÆnformeerd, en er werd tijd voor mij genomen

prima uitleg, word tijd voor je genomen

geen.

P. van Boven

Prettige en snelle service.
Afspraken worden nagekomen op afgesproken tijd

prettige samenwerking

nee

C. Zieleman

De start was al rommelig. Men vergat mij terug te bellen, waarop ik zelf er achteraan moest.
De eerste afspraak was gehaast, maar ik dacht dat het wel goed zou komen.
Tijdens het proces...

Zorgvuldiger met d e klant omgaan. Ik werd voor het maken van de eerste afspraak vergeten. En bij de afronding van het geheel werd ik anderhalve week vergeten door de advocaat. Erg slordig wat nog meer problemen met mijn bedrijf heeft opgeleverd.

Reactie Aegis Advocaten:

Wij betreuren het dat mevrouw ontevreden is over de behandeling van haar zaak waarin wij ons overigens niet herkennen.

Tijdens onze werkzaamheden hebben we hiervan ook geen kennis genomen maar pas middels deze review. Naar aanleiding hiervan hebben wij herhaaldelijk contact gezocht met mevrouw Zieleman om de haar geuite onvrede te bespreken.

Wij vinden het namelijk belangrijk om te leren van deze signalen en zo mogelijk het ongenoegen weg te nemen.

Helaas is het tot op heden niet gelukt om dit contact te leggen.

C Oosterik

Ik ben zeer tevreden over hoe ik ben behandeld door mijn Advocaat.
Zij heeft mijn vraag erg goed beantwoord en op mail toegestuurd.

Ik ben doorverwezen naar jullie. het was voor mij een opluchting omdat diegene mij niet serieus nam.

Geen opmerking

Oresta van Marion

Kordate, afhandeling in goed overleg.Vlotte, duidelijke communicatie.