8.3/10
Snelheid terugbellen
Heldere advisering
Algemene tevredenheid

W.H. Barges

Vakbekwame dienstverlening en heel professioneel ingericht, focus op resultaat.

De professionals zijn in alle details met de materie vertrouwd en behartigen de belangen van de klanten met nadruk.

Schriftelijk mailverkeer (te) gedetaillerd en zouden soms wat vlotter kunnen reageren. Qua persoonlijk contact redelijk nuchter en zakelijke toon.

Ik heb de hulp die ik heb gehad van Chantal Reijs als zeer prettig ervaren , ik kon har altijd bellen als ik ergens meezat.
Ook heeft ze mij achteraf nog een paar goede aanwijzingen gegeven...

het breikbaar zijn

Correct en succesvol.

Miriam Wolthuis

Ik kan alleen maar lovend zijn! Vanaf het eerste telefonische contact met het secretariaat (vriendelijk, helder, duidelijk, betrokken, persoonlijk, helpend, oplossingsgericht) tot de inhoudelijke...

Vreemde formulering: Ik heb niet het gevoel dat ik een product heb aangeschaft.
Sterke punten vind ik, zoals hierboven beschreven, de manier waarop de mensen van het secretariaat/aan de telefoon met mij omgingen, zich voor mij inzetten. Vervolgens ben ik uitermate tevreden over de manier waarop dhr Pasman reageerde op mijn mails, de manier waarop hij zijn/mijn verweer in mails naar mijn werkgever verwoordde en onze telefonische uitwisseling daarover. Dat dhr Pasman mij op zijn vrije dag nog terug belde omdat ik niet kon weten dat hij vrij genomen had, was ongekend uitmuntend !

Nee, ik voel mij boven verwachting goed geholpen en zou niet weten waarin Aegis advocaten zich nog zou kunnen verbeteren.

Positieve eerste ervaring!

EHM Clement

Is positief, acuraat en adequaat geholpen.

Maatwerk plus inleving in situatie, proberen het maximale eruit te halen, edoch realistisch blijvende

Achtervang bij mogelijk onbereikbaar zijn, of duidelijke communicatie in voorkomende gevallen van onbereikbaar zijn

Reni Rhebergen

Ik heb mijn ervaring met mevr. Chantal Reis als prettig ervaren. Ze koppelde z.s.m. terug, belde terug en reageerde vlot.
Ze trachtte me ook rustig te houden om momenten dat de emoties hoog op...

Het feit dat mevr. Reis ook even mij terugfloot om het zakelijk (zonder teveel emoties) de zaak te bekijken.

Wellicht iets meer fiscale kennis ivm de genoemde vergoedingen in de VSO. Sommige punten kunnen nl. op net andere wijze beter uitpakken. Tevens heb ik zelf achteraf geregeld, dat mijn ziektekorting (welke teruggedraaid wordt) in augustus zal plaatsvinden. Dit omdat het meetelt voor SV-loon, waarop het UWV een eventuele WW baseert.
Wellicht had dit in de VSO al tot uitdrukking gebracht dienen te worden, zodat ik het niet zelf nog hoefde te regelen en hopen, dat werkgever mee wil werken.

CR

Door drukte ben ik doorgestuurd naar Aegis Advocaten. Ik kreeg 1 week voor de uiterlijke datum een vaststellingsovereenkomst. Helaas had Aegis advocaten maar 2 dagen om mij te helpen. Dit gaf bij...

Vriendelijkheid, geduld en behulpzaamheid van mevrouw Van der Sijde

Dat het spoed was, was niet door goed doorgekomen bij een vervangende collega van mevrouw Van der Sijde , waardoor ik verschillende keren moest bellen.

J.M.H. van den Akker-Hodes

Snel en duidelijk contact

Duidelijk persoonlijk contact

Telefonische bereikbaarheid

Zeer snel en deskundig geholpen.