Heldere advisering
Snelheid terugbellen
8.3/10
Nakomen van afspraken

Anka Lammertink

Ik ben in contact gekomen met Aegis advocaten om te bemiddelen met mijn vaststellingsovereenkomst

Zakelijk, maar ook altijd bereid om mijn vragen te beantwoorden en toelichting te geven.

Een eerste contact via een persoonlijke kennismaking, zodat beter (achtergrond)informatie kan worden gegeven en eventueel een toelichting/verduidelijking waar nodig. Tegenwoordig loopt het contact veelal uitsluitend per mail en telefonisch contact.

Ik heb een goede ervaring gehad. Afspraken werden goed nagekomen. Vragen die ik had werden snel en accuraat beantwoord.

Y. Vermaat

Snelle service, je vraag word direct opgepakt en zij gaan ermee aan de slag. Je hebt het gevoel dat je geholpen word met verstand van zaken. Er is veel ervaring.

Duidelijk wie jou contact persoon is en wat diegene voor jou kan betekenen.
Snelle eerste stappen, wekt vertrouwen.

nee niet van toepassing

Medewerker productiebedrijf

Ik heb gebruik gemaakt van de diensten van Aegis in verband met het opstellen van een vaststellingsovereenkomst.

Afspraken werden keurig nagekomen.

nvt

Albada Jelgersma SMH

Plezierig contact, ter zake kundig en vlotte afhandeling inzake de vragen en beoordeling die ik nodig had.

Yvonne verver

Snel en deskundig advies, op tijd terug gebeld en antwoord op mijn concrete vraag

Duidelijk wat je krijgt voor welk bedrag

Ga zo door, misschien meer via sociale media laten weten wat de diensten zijn

D

Goed geholpen en bij vragen goed bereikbaar. Jammer dat mijn zaak zomaar ineens werd overgenomen door iemand anders wegens zwangerschapsverlof. Ook jammer dat ik werd voorzien van niet volledige...

zie punt 1 ervaring

Alex Hederman

Snel schakelen, ontzettend begripvol, persoonlijk doch professionele begeleiding tijdens een conflict met mijn werkgever.

Begrip
Persoonlijk
Duidelijke communicatie
Grondig

Lucia

Ik ben doorverwezen door mijn rechtsbijstandsverzekering, prima geregeld.

Snel en rechtstreeks contact met juriste wat heel fijn werkt!

Taalgebruik in schrift soms iets moeilijk te lezen voor niet deskundige zoals ik,

R. Kleijer

Helder, concreet, adviserend en professioneel sturend

Ondanks het korte termijn dat de case actueel/ actie behoefte, werd er geschakeld

Online Case status