8.3/10
Snelheid terugbellen
Heldere advisering
Algemene tevredenheid

Marieke Noz

Ik kwam bij Aegis advocaten terecht voor ondersteuning in de afronding van een arbeidsconflict.

D. Schaap

Zeer deskundig en heldere adviezen om mijn Ontslag vergoeding op de juiste wijze en naar tevredenheid te laten verlopen.

m j blok v hateren

Mijn ervaring met Aegis advocaten vond ik uitstekend

Ik ben tevreden met Aegis advocaten. Ik ben altijd netjes terug gebeld als ik had gebeld ben altijd vriendelijk te woord gestaan. Er is uitgezocht naar mogelijkheden voor mij. als ik iets niet...

Heb ik niet echt.

Ik heb goede ervaring met de hulpverlening van Aegis. Goed advies, goede afhandeling en alle tijd om mijn vragen te beantwoorden.

Ik zat op een zeker moment op een reactie te wachten en dat duurde, voor mijn gevoel, erg lang. Het is dan fijn om even te horen dat ze mogelijk wachten op informatie en dat het daarom lang duurt. Dan weet je dat jouw mail wel gelezen is en dat er aan gewerkt wordt. Dat is prettiger dan af te wachten tot je wat hoort.

Overall goed.

I.g.v. transitievergoeding o.i.d. is het van belang dat de klant op de hoogte is van de fiscale (on)mogelijkheden. Ik was pas later zelf op de hoogte gekomen van de beƫindiging van de stamrecht optie, dit kan invloed hebben op onderhandelingen hierover.

S. Schenkel

Ik ben zeer tevreden; indien gevraagd zal ik Aegis Advocaten zeker aanbevelen!

Betrokkenheid bij onzekerheid / stress van situatie van de klant. Inzet prima (doornemen van het aangeleverde papierwerk, goede voorstellen doen voor aangepaste vaststellingsovereenkomst, meedenken...

In onzekerheid laten bij het meest belangrijke punt bij afhandeling van de zaak: hoogte van de transitievergoeding. De nadruk ligt erg op het controleren van de 'kleine lettertjes' (hoewel dit uiteraard ook belangrijk is).

Uitstekend