Aegis Advocaten

Aegis Advocaten Ook benieuwd naar feedback over de webshop Aegis Advocaten? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company320
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Aegis Advocaten met 9/10. Gebaseerd op 320 ervaringen.
Nakomen van afspraken
Snelheid terugbellen
Heldere advisering
Algemene tevredenheid

Zou u Aegis Advocaten aanbevelen?Ja

Juridisch advies m.b.t. beëindigings/vaststelling overeenkomst.

Els Buitenhuis

Ik heb advies gevraagd toen mijn werkgever mij een vaststellingsovereenkomst onder de neus drukte. ik ben ontzettend blij dat ik zo goed bijgestaan ben door een van jullie juristen [laura]. ze regelde alles voor mij, sprak bemoedigende woorden en dat heb ik ontzettend prettig gevonden. juist in zo'n situatie is het fijn dat er iemand is waar je met een gerust hart alles aan over kunt laten en daarom ben ik uiterst tevreden over de geboden diensten van aegis. dank u wel daarvoor!!!.

A.H.N. Lardenoije

Mw. mr. l. van der heide heb ik ervaren als een deskundig juriste. zij is zeer correct en informeel in het contact. mw. mr. l. van der heide heeft middels haar deskundige wijze mijn belangen weten te behartigen.

Marieke Noz
Marieke Noz
Zou u Aegis Advocaten aanbevelen?Ja

Ik kwam bij aegis advocaten terecht voor ondersteuning in de afronding van een arbeidsconflict.

D. Schaap
D. Schaap

Zou u Aegis Advocaten aanbevelen?Ja

Zeer deskundig en heldere adviezen om mijn ontslag vergoeding op de juiste wijze en naar tevredenheid te laten verlopen.

m j blok v hateren
m j blok v hateren
Zou u Aegis Advocaten aanbevelen?Ja

Mijn ervaring met aegis advocaten vond ik uitstekend.

Aegis Advocaten 1 beoordeling

Ik ben tevreden met aegis advocaten. ik ben altijd netjes terug gebeld als ik had gebeld ben altijd vriendelijk te woord gestaan. er is uitgezocht naar mogelijkheden voor mij. als ik iets niet begreep werd het uitgelegd verder ben ik tevreden geweest over de hulp die ik kreeg.

N.v.t.

Ik zat op een zeker moment op een reactie te wachten en dat duurde, voor mijn gevoel, erg lang. Het is dan fijn om even te horen dat ze mogelijk wachten op informatie en dat het daarom lang duurt. Dan weet je dat jouw mail wel gelezen is en dat er aan gewerkt wordt. Dat is prettiger dan af te wachten tot je wat hoort.

Zou u Aegis Advocaten aanbevelen?Ja

Ik heb goede ervaring met de hulpverlening van aegis. goed advies, goede afhandeling en alle tijd om mijn vragen te beantwoorden.

N.v.t.

I.g.v. transitievergoeding o.i.d. is het van belang dat de klant op de hoogte is van de fiscale (on)mogelijkheden. Ik was pas later zelf op de hoogte gekomen van de beëindiging van de stamrecht optie, dit kan invloed hebben op onderhandelingen hierover.

Score voor Aegis Advocaten:4.00/5

Overall goed.

S. Schenkel
S. Schenkel
Zou u Aegis Advocaten aanbevelen?Ja

Ik ben zeer tevreden; indien gevraagd zal ik aegis advocaten zeker aanbevelen!.

Bedrijfsinformatie

Wij zijn een advocatenkantoor dat in het bijzonder zaken behandelt op het gebied van arbeidsrecht, ambtenarenrecht en onderwijsrecht.

Uw zaak wordt behandeld door ervaren advocaten en Juristen.

Ons kantoor staat (overheids)werkgevers, werknemers en ambtenaren bij.
Adres
Raadhuisplein 17