8.3/10
Snelheid terugbellen
Heldere advisering
Algemene tevredenheid

J Scholten

Goed en duidelijk advies.
Er wordt niet afgerafeld maar tijd voor genomen.

goed en duidelijk afspraken nakomen

n.v.t

Oane

Erg positief - zeer goed mijn belangen behartigd

Weten hoe het spel werkt

Hans Orsel

Beoordeling vaststellingsovereenkomst

Snelle reactie, prettig professioneel-zakelijk, goede en duidelijke inhoudelijke beoordeling.

Advies was zeer uitgebreid, mag nog iets meer to the point.

RWG

Goede ervaring. Ik ben goed geholpen door Mevrouw Neef.

Duidelijke communicatie inclusief hier en daar de benodigde uitleg.

Hou deze kwaliteit vast. Gaat goed.

W. Dors

Prima, professioneel, accuraat, initiatiefrijk, betrouwbaar, winden er geen doekjes om en behulpzaam

Advies en behandeling van mijn case.

Geen.

Han van der Loo

De advocaat die mijn zaak behartigde gaf goed advies o.b.v. feiten , was niet opdringerig en leefde zich goed in de situatie in.

De advocaat heeft eerst mijn stukken ontvangen en was zeer goed voorbereid toen we er in een telefoongesprek nader op in gingen.

Geen enkele aanmerkingen waarop ik advies zou kunnen geven

Rick Arkema

Goed.

Gerichtheid en snelheid waarmee het opgelost werd. Na het doorgeven van de juiste informatie kwam de advocaat snel met een gerichte oplossing/ aanpassing.

T.H. van Dalen

Vriendelijke benadering en snelle behandeling van mijn zaak.

Deskundig advies en goede ondersteuning richting andere partij.

BGM Stam

Ik ben zeer tevreden omtrent de communicatie en afhandeling van mijn dossier. Contact was goed, meedenkend en meelevend. Goede aansluiting en kennisniveau. Kortom: Prima!

Meedenkend en meelevend als ook deskundig. Communicatief sterkt en goed luisterend oor. Daarbij ook mooi de cirkel rond gemaakt (opstart en afronding)

Als het goed is, had ik alle stukken al naar DAS rechtsbijstand verstuurd die nodig zouden zijn voor behandeling dossier. Dit heb ik nogmaals "moeten" doen omdat jullie niet alles hadden ontvangen. Ik vond dat geen probleem (hooguit ietswat vertraging in behandeling van dossier, wat voor mij dus niet storend was), maar wellicht is dat een issue tussen DAS en AEGIS... Meer niet.

Is naar tevredenheid verlopen. van start tot afronding