Heldere advisering
Nakomen van afspraken

Tooren

Goed advies gekregen

Duidelijke uitleg.

Feeling houden met cliënt of deze het wel begrepen heeft. Voor een leek is het ingewikkelde materie!

R nederlof

Advocaat R.Bossen uit Haren

Zeer goed

Kundig en duidelijk, (telefonisch) rustig en vriendelijk contact

Geen idee

Naima Hounchou

Goede ervaring! Goed overleg! Geeft duidelijkheid in wat wel of niet haalbaar is

Alles in overleg en terug koppeling

Meer bereikbaar zijn ook mobiel

Karin

Na het eerste telefonisch gesprek stuurde de advocaat een e-mail waarin als eerste zijn vergoeding van mijn werkgever uitgebreid beschreven stond. Daarna summier inhoudelijke aanpassingen in mijn... Na het eerste telefonisch gesprek stuurde de advocaat een e-mail waarin als eerste zijn vergoeding van mijn werkgever uitgebreid beschreven stond. Daarna summier inhoudelijke aanpassingen in mijn vaststellingsovereenkomst die niet klopte. Na mijn antwoord kwam er geen reactie meer van deze advocaat en het bleek dat hij op vakantie was. Er was een vervanger en die was niet op de hoogte. Ik moest zelf acties ondernemen om de vaststellingsovereenkomst op tijd juist te krijgen. Ik vond dit teleurstellend.

Nee

Communicatie en snelheid van handelen

Reactie Aegis Advocaten:

Geachte mevrouw,
Geachte mevrouw,
Bij afwezigheid vanwege vakantie van een advocaat, worden de lopende dossier wel degelijk overgedragen aan de waarnemer. Wij betreuren het dat u dit niet zo heeft ervaren en dat is voor ons weer een leermoment. Derhalve dank voor uw beoordeling en wij wensen u het allerbeste.
Aegis Advocaten

Tamar van Overmeir

Snelle professionele afhandeling

Snelheid en het resultaat

In verband met vakantie jurist wisselde ik van behandelaar dat was jammer maar zo gaat dat nu eenmaal

Markku Steenhart

Uitstekend

Uit handen nemen, knopen doorhakken.

Van Dijk

Goed advocaat bureau

Zeer goed geholpen

Luc Plummen

Kundig en zakelijk

Nvt

Zoals aangegeven kundig en zakelijk afgehandeld. Geen specifieke verbeterpunten.

mw Pruis

Ik heb de diensten als zeer prettige ervaren. Goede communicatie (telefonisch en per mail), duidelijke uitleg, goede adviezen. Zakelijk en met verstand van zaken, maar ook laagdrempelig. Neemt... Ik heb de diensten als zeer prettige ervaren. Goede communicatie (telefonisch en per mail), duidelijke uitleg, goede adviezen. Zakelijk en met verstand van zaken, maar ook laagdrempelig. Neemt zorgen weg.

Doeltreffend, de heer Pasman haalt er het maximale uit. Zeer prettig om overleg mee te voeren en te sparren.

nvt