Heldere advisering
Algemene tevredenheid
Snelheid terugbellen
Nakomen van afspraken

Patrick Schmitz en patner Simone Driessen

Onze ervaring met Aegis advocaten is uitermate positief. Duidelijke afspraken, begrip voor de situatie en goede hulp in trajecten, waar men als ´leek´, niets of te weinig van weet.

- Afspraken, waar men zich aan ook aan hield.
- Volledigheid van informatie.
- Begrip.
- Prettige en vriendelijke omgang.

Geen.
Zoals wij door de heer Pasman zijn geholpen, voelde voor ons perfect! TOP!

Vleesenbeek

Aangenaam en kundig

Transparant en duidelijk

Josephine

Professioneel, deskundig en prettig in communicatie.

Deskundig en ervaren, in mijn geval betrof het arbeidsrecht.

Blijf zo door gaan!

Bianca

Heel goed

Goede hulp

MEER InTec

Positief, duidelijk en professioneel. Ondanks dat ik geen klant was en een aantal stukken op voorhand al had opgestuurd is hier prettig en adquat op gereageerd. Advocaat had zich snel ingelezen en... Positief, duidelijk en professioneel. Ondanks dat ik geen klant was en een aantal stukken op voorhand al had opgestuurd is hier prettig en adquat op gereageerd. Advocaat had zich snel ingelezen en anticipeerde goed. Juridisch werd een en ander sterk verwoord.

Advies hoe te handelen en het omschrijven ervan in de brief naar de eisende partij.

Terugbel tijdstippen graag iets specifieker maken, mede in verband met de mij beschikbare tijd tijdens werk.

Bosma

communicatie is helder

bereikbaarheid na 17:00

Jaco Koopmans

Prima, goed advies, goede bereikbaarheid, snelle reactie

goed advies, goede bereikbaarheid, snelle reactie

m

duidelijk

Sukatwan Tukiran

We hadden met de eerste en huidige advocaat geen klachten. Hij maakte goede en duidelijke brieven voor de tegenpartij. De contact met ons was ook zeer professioneel.

Kan goed reageren met de tegenpartij. Communiceert goed via mail en telefoon en legt dingen uit als nodig is.

Voor mensen die Nederlands niet goed kunnen spreken is het lastig soms de mails te begrijpen. Door werk en privéleven kunnen wij niet altijd bereikbaar zijn, dus vaker bellen zou kunnen helpen.

Jansen

Duidelijk