Heldere advisering
Algemene tevredenheid
Snelheid terugbellen
Nakomen van afspraken

Diana Kramer

Mijn vragen zeer snel en adequaat beantwoord. Goede adviezen gehad. Vriendelijk te woord gestaan.

Snelheid van reactie op vragen en adviezen waarmee advocaat kwam

Eric Schilderman

Een hele goede ervaring op professioneel en kennis gebied

Duidelijk informatie, ruime kennis van zaken

geen erg tevreden

Janette Boer

Goed en realistisch advies, zeer professioneel.
Zowel zakelijk als menselijk fijne en vertrouwde begeleiding.

Kennis, kunde en menselijkheid

Digitaal dossier kunnen inzien en makkelijker mbt communicatie doeleinden?

Esther Gerritsen

correcte afpraken

Jean de Rooij

VSO beoordeeld op professionele wijze en onderhandelingen met werkgevers advocaat gevoerd.

Professioneel, duidelijke uitleg, opties goed inzichtelijk gemaakt, prettig contact

Güvenir Tekinalp

Nauwkeurig, correct en tevreden

Was duidelijk en beknopt

Heb ik niet

Paula Grootendorst

Aegis heeft mij geholpen met de vaststellingsovereenkomst ivm reorganisatie van mijn werk. Zij hebben mij goed voorgelicht en zoveel mogelijk de geprobeerd de overeenkomst naar mij toe te trekken.... Aegis heeft mij geholpen met de vaststellingsovereenkomst ivm reorganisatie van mijn werk. Zij hebben mij goed voorgelicht en zoveel mogelijk de geprobeerd de overeenkomst naar mij toe te trekken. Ze waren hierin pro actief met toevoegen van artikelen in het voordeel van mij.

Denken aan artikelen voor een overeenkomst waar jij niet aan denkt

Iets meer empathie/menselijkheid. Ik voelde mij erg een nummertje. Voor jou als cliënt is het een hele verandering in het leven, voor hun is het 1 in het dozijn.

Martin

Prima, goed en snel

Duidelijke uitleg, goede ondersteuning

Iets sneller, of op/rond de genoemde tijd terugbellen als je die afspraak hebt gemaakt met een cliënt

SK Lam

Goede service, ik werd goed bijgestaan door Aegis advocaat.

Service gerichtheid

Niet, blijf zo doorgaan.

R. D.

Mijn ervaring met Aegis Advocaten is dat iedereen die ik gesproken heb erg vriendelijk is, de lijntjes kort lijken te zijn waardoor je snel antwoord krijgt op je vragen. Hebben mij goed kunnen... Mijn ervaring met Aegis Advocaten is dat iedereen die ik gesproken heb erg vriendelijk is, de lijntjes kort lijken te zijn waardoor je snel antwoord krijgt op je vragen. Hebben mij goed kunnen helpen met het verhogen van de VSO.

Klantvriendelijk, snelle reactietijden.