ADXpert

Deskundigheid
Persoonlijk contact
Begeleiding tijdens het proces/traject

Amanda van Herk

Tijdens mijn depressie ben ik lange tijd uitgevallen met als gevolg dat ik niet meer op mijn toenmalige werk/functie kon functioneren. Ik ervaarde op dat moment door alle gesprekken op het werk/arbo... Tijdens mijn depressie ben ik lange tijd uitgevallen met als gevolg dat ik niet meer op mijn toenmalige werk/functie kon functioneren. Ik ervaarde op dat moment door alle gesprekken op het werk/arbo etc. veel stress en spanning en raakte de regie over mijn eigen leven voor mijn gevoel helemaal kwijt.

Door de gesprekken met Dorieke kon ik langzaam weer gaan nadenken wat ik wilde en waar mijn kwaliteiten liggen. Het voelde heel fijn om weer de regie over m’n eigen leven/werkproces in handen te krijgen!!
De gesprekken, duidelijkheid, concrete afspraken, structuur in gesprekken en 1vast persoon als aanspreekpunt heeft mij enorm geholpen om te staan waar ik nu sta en langzaam aan weer tot bloei mag gaan komen!!
Ik ben enorm dankbaar dat Dorieke op het juiste moment in mijn leven/proces is gekomen.

Allemaal vriendelijke & behulpzame mensen!

Ik ben geholpen door ADXpert. De medewerkers zijn behulpzaam en aardig, als een vraag buiten jou afspraak je beeld of je e mailt je wordt gelijk geheugen fijn is dat.

Paraatheid , begreep aan werknemers. Luisteren goed naar jou.

2e Spoortraject uitgevoerd voor een medewerker.

Duidelijke afspraken

Tussentijdse communicatie wellicht anders

Gert-Jan Buth

Ik heb heel prettige gesprekken gehad gedurende mijn coaching traject van een klein jaar. Ik heb inzicht gekregen in wat er niet goed ging en waarom, en de 'Talenten en Motivatie Analyse (TMA)'... Ik heb heel prettige gesprekken gehad gedurende mijn coaching traject van een klein jaar. Ik heb inzicht gekregen in wat er niet goed ging en waarom, en de 'Talenten en Motivatie Analyse (TMA)' heeft me erg geholpen om duidelijk te krijgen waar ik in mijn werk energie van krijg.

Toen ik begon, had ik last van depressieve klachten en zag ik veel dingen niet zitten. Nu heb ik weer moed en nieuwe energie gevonden, ik kan weer verder. En als het eens nodig is, kan ik zo aankloppen voor een 'APK gesprek'. Het mag dan wat kosten, maar het is de moeite meer dan waard geweest.

Persoonlijk, betrokken, maatwerk

Hennie van Herk / Jan Kees Boer Transport BV

Prettig contact. Hebben degelijke kennis in huis en dit wordt geduldig uitgelegd.

Gedegen kennis! Duidelijke instructies bij de afsluiting van een traject.

Evt. nog eerder aangegeven welke documentatie er nodig is voor bijvoorbeeld de WIA-aanvraag, zodat de werkgever er eerder achteraan kan gaan. Vanwege vakanties en/of het soort werk is het soms... Evt. nog eerder aangegeven welke documentatie er nodig is voor bijvoorbeeld de WIA-aanvraag, zodat de werkgever er eerder achteraan kan gaan. Vanwege vakanties en/of het soort werk is het soms lastig voor een werkgever om dit op korte termijn met zijn werknemers kort te sluiten.

Er was een fout gemaakt maar deze is keurig opgelost

Erg blij met de nazorg bv richting belastingdienst

Erg fijne en duidelijke communicatie. Ik had het gevoel dat er goed geluisterd werd en dat ik serieus genomen werd

Heb me nog niet in de website verdiept

Ga zo door

nee

Prima ervaring. Erg kundig.

Goede kennis en vaardigheden. Eerlijk en open.

Reactie op mail kan sneller