ADXpert

Deskundigheid
Persoonlijk contact
Begeleiding tijdens het proces/traject
8.3/10

Sandra van de Merwe / Aafje Hulpthuis Drechtsteden B.V.

Ik heb goede ervaringen met ADXpert. Wij hebben diverse medewerkers aangeleverd en deze mensen zijn allemaal prima begeleid

Prettige samenwerking met de coaches. We worden goed op de hoogte gehouden. Bij vragen worden we snel terug gebeld.

Wij hebben erg lastige dossiers dus het is heel belangrijk om snel actie te ondernemen mocht een traject stagneren. Hier zijn we wel een paar keer tegen aangelopen. Dit is al besproken dus heb eigenlijk verder geen verbeterpunten

Mieke Gouma

Als eerst contact gehad met Cees Willem met goede begeleiding tot ontslag met goede voorwaarden. Daarna contact met Dorieke om duidelijk te krijgen wat ik wil. Beroepen- en persoonlijkheidstesten...

Persoonlijke sfeer

Het traject had voordat ik het accepteerde iets duidelijker kunnen worden uitgelegd. (wat het precies inhoudt)

Snelle reactietijd, reageren snel op kansen, goede inhoudelijk expertise, professionele uitstraling.

Snelle screening van alle dossiers

Amanda van Herk

Tijdens mijn depressie ben ik lange tijd uitgevallen met als gevolg dat ik niet meer op mijn toenmalige werk/functie kon functioneren. Ik ervaarde op dat moment door alle gesprekken op het werk/arbo...

Allemaal vriendelijke & behulpzame mensen!

Ik ben geholpen door ADXpert. De medewerkers zijn behulpzaam en aardig, als een vraag buiten jou afspraak je beeld of je e mailt je wordt gelijk geheugen fijn is dat.

Paraatheid , begreep aan werknemers. Luisteren goed naar jou.

2e Spoortraject uitgevoerd voor een medewerker.

Duidelijke afspraken

Tussentijdse communicatie wellicht anders

Gert-Jan Buth

Ik heb heel prettige gesprekken gehad gedurende mijn coaching traject van een klein jaar. Ik heb inzicht gekregen in wat er niet goed ging en waarom, en de 'Talenten en Motivatie Analyse (TMA)'...

Persoonlijk, betrokken, maatwerk

Hennie van Herk / Jan Kees Boer Transport BV

Prettig contact. Hebben degelijke kennis in huis en dit wordt geduldig uitgelegd.

Gedegen kennis! Duidelijke instructies bij de afsluiting van een traject.

Evt. nog eerder aangegeven welke documentatie er nodig is voor bijvoorbeeld de WIA-aanvraag, zodat de werkgever er eerder achteraan kan gaan. Vanwege vakanties en/of het soort werk is het soms lastig voor een werkgever om dit op korte termijn met zijn werknemers kort te sluiten.

Er was een fout gemaakt maar deze is keurig opgelost

Erg blij met de nazorg bv richting belastingdienst