ADXpert

Nazorg
Informatie over proces
8.3/10
Communicatie

Door het loppbaantraject bij ADXpert ben ik bevestigd in hetgeen ik al wist als het gaat om persoonlijkheidskenmerken. Daarnaast heeft het traject mij geholpen in de zoektocht welke nieuwe richting...

De combinatie tussen testen en gesprekken met meedenkende en meelevende coach.

Besproken met coach

Nico Monster

Bij intake heel positief maar op alle sollicitaties geen baan gevonden. Aanvulling in informatie soms niet juist weergegeven.

Bij begeleiding met solliciteren minder druk op personen leggen omdat er door die druk vaak gesolliciteerd wordt op vacatures die niet geschikt zijn voor de sollicitant.

Prima, zeer deskundig en pro-actief

zie bovenstaand

nee

Ik ben zeer deskundig ondersteund tijdens mijn ziekte.

Ik heb de mensgerichtheid als hartverwarmend ervaren.

Arie Hogendoorn Grondverzet BV

We kijken terug op een prettige samenwerking met ADXpert, Voorlichting is goed en tijdens het hele traject wordt goed geïnformeerd over de gang van zaken.

De begeleiding van onze mensen is erg goed geweest. De trajectbegeleidster Corinne Jansen van Rosendaal is betrokken, sociaal en houdt ieders belang op het oog. Zowel van de werknemer als van de werkgever.
Van de werknemer krijgen we ook terug dat ze de begeleiding erg hebben gewaardeerd.

Monique Wessels

Maak graag gebruik van AD expert. Deskundig en verbindend.

Deskundig en verbindend en van hoog niveau .

Ali van Dijken, manager Vivenz

Dit is een saaie score, maar ik ben zeer tevreden over de inzet van ADXpert voor één van onze medewerkers

Klantvriendelijkheid en het optimaal op de hoogte houden van het verloop van de begeleiding

Helemaal top zo doorgaan

meedenken en empathie

Aafje

Ondanks, dat het voor mij niets heb opgeleverd. In het verband met mijn gezondheid, hebben zij mij wel goed bij gestaan.

Begrip vol