ADXpert

Informatie over proces
8.3/10
Communicatie
8.5/10

Prima, zeer deskundig en pro-actief

zie bovenstaand

nee

Ik ben zeer deskundig ondersteund tijdens mijn ziekte.

Ik heb de mensgerichtheid als hartverwarmend ervaren.

Arie Hogendoorn Grondverzet BV

We kijken terug op een prettige samenwerking met ADXpert, Voorlichting is goed en tijdens het hele traject wordt goed geïnformeerd over de gang van zaken.

De begeleiding van onze mensen is erg goed geweest. De trajectbegeleidster Corinne Jansen van Rosendaal is betrokken, sociaal en houdt ieders belang op het oog. Zowel van de werknemer als van de werkgever.
Van de werknemer krijgen we ook terug dat ze de begeleiding erg hebben gewaardeerd.

Monique Wessels

Maak graag gebruik van AD expert. Deskundig en verbindend.

Deskundig en verbindend en van hoog niveau .

Ali van Dijken, manager Vivenz

Dit is een saaie score, maar ik ben zeer tevreden over de inzet van ADXpert voor één van onze medewerkers

Klantvriendelijkheid en het optimaal op de hoogte houden van het verloop van de begeleiding

Helemaal top zo doorgaan

meedenken en empathie

Aafje

Ondanks, dat het voor mij niets heb opgeleverd. In het verband met mijn gezondheid, hebben zij mij wel goed bij gestaan.

Begrip vol

Voor onze organisatie de eerste maal dat wij met Tweede Spoortrajecten te maken kregen. Op advies van bedrijfsarts AdXpert ingeschakeld. Advies en terugkoppeling kwam traag op gang en ook nazorg is...

Er is een breed pakket van diensten beschikbaar en de landelijke dekking is voor onze organisatie interessant.

Vragen van klanten tijdig beantwoorden of aangeven wanneer er een reactie verwacht kan worden.

Prima, juiste en tijdige rapportages en/of terugkoppelingen.

indien nodig even telefonisch contact voor info c.q. terugkoppeling

nee