ADXpert

Nazorg
Informatie over proces
Communicatie

Ali van Dijken, manager Vivenz

Dit is een saaie score, maar ik ben zeer tevreden over de inzet van ADXpert voor één van onze medewerkers

Klantvriendelijkheid en het optimaal op de hoogte houden van het verloop van de begeleiding

Helemaal top zo doorgaan

meedenken en empathie

Aafje

Ondanks, dat het voor mij niets heb opgeleverd. In het verband met mijn gezondheid, hebben zij mij wel goed bij gestaan.

Begrip vol

Voor onze organisatie de eerste maal dat wij met Tweede Spoortrajecten te maken kregen. Op advies van bedrijfsarts AdXpert ingeschakeld. Advies en terugkoppeling kwam traag op gang en ook nazorg is...

Er is een breed pakket van diensten beschikbaar en de landelijke dekking is voor onze organisatie interessant.

Vragen van klanten tijdig beantwoorden of aangeven wanneer er een reactie verwacht kan worden.

Prima, juiste en tijdige rapportages en/of terugkoppelingen.

indien nodig even telefonisch contact voor info c.q. terugkoppeling

nee

Sandra van de Merwe / Aafje Hulpthuis Drechtsteden B.V.

Ik heb goede ervaringen met ADXpert. Wij hebben diverse medewerkers aangeleverd en deze mensen zijn allemaal prima begeleid

Prettige samenwerking met de coaches. We worden goed op de hoogte gehouden. Bij vragen worden we snel terug gebeld.

Wij hebben erg lastige dossiers dus het is heel belangrijk om snel actie te ondernemen mocht een traject stagneren. Hier zijn we wel een paar keer tegen aangelopen. Dit is al besproken dus heb eigenlijk verder geen verbeterpunten

Mieke Gouma

Als eerst contact gehad met Cees Willem met goede begeleiding tot ontslag met goede voorwaarden. Daarna contact met Dorieke om duidelijk te krijgen wat ik wil. Beroepen- en persoonlijkheidstesten...

Persoonlijke sfeer

Het traject had voordat ik het accepteerde iets duidelijker kunnen worden uitgelegd. (wat het precies inhoudt)

Snelle reactietijd, reageren snel op kansen, goede inhoudelijk expertise, professionele uitstraling.

Snelle screening van alle dossiers