Karla van 't Hag - Heksenkaas BV

Zeer plezier en accuraat.

Jonge mensen, die weten waar ze het over hebben. Enthousiast en 'eager'. Ik heb absoluut gekregen wat ik voor ogen had, toen we aan het project begonnen! Samenwerking met derde partij voor grafisch... Jonge mensen, die weten waar ze het over hebben. Enthousiast en 'eager'. Ik heb absoluut gekregen wat ik voor ogen had, toen we aan het project begonnen! Samenwerking met derde partij voor grafisch ontwerp (Artica) is ook erg soepel verlopen vanuit mijn optiek.

Roetenberg

Veel kennis van zaken en goede specialisten

Goede specialisten in huis op gebied van SEO

Boudrie Kachels en Haarden

Zij hebben echt veel kennis in huis, op iedere vraag is er een passende oplossing.

zij hebben echt veel kennis in huis, op iedere vraag is er een passende oplossing.

H. Smit - Kees Smit Tuinmeubelen Amersfoort en Almelo

In verband met de enorme collectie draaien wij van Kees Smit Tuinmeubelen nu pas sinds 3 seizoenen met een webshop.
Toen we deze voor ons grote stap gingen maken hadden we bij Adwise een goed...
Toen we deze voor ons grote stap gingen maken hadden we bij Adwise een goed gevoel, en dat gevoel is nog steeds zo!

Niet de eerste de beste, maar de eerste én de beste!!

* Duidelijke afspraken
* Duidelijke afspraken
Vooraf, maar nog belangrijker, veelvuldig tussentijds overleg om bij te sturen op projecten waar het minder gaat of in de meeste gevallen juist op projecten waar het boven verwachting goed gaat.

* Reële prognoses
Reële bescheiden prognoses, die bij ons tot nu toe altijd gehaald zijn.

NuKledingKopen.nl

Zeer goede ervaring. Maken waar wat ze beloven. Ruim voldoende specialisme aanwezig op tal van internet marketing gebieden.

Ruim voldoende kennis aanwezig, goede communicatie met vaste contactpersoon.
Prima bedrijf absoluut aan te bevelen.

Universiteit Twente

Goede partner!

Deskundigheid en gedrevenheid

Stedelijk Wonen

Goede ervaring, wordt snel en correct geholpen met een net resultaat

Klantgericht, vriendelijk personeel, goede communicatie, denkt mee

Riemenenco.nl

Één duidelijk aanspreekpunt en afspraken die nageleefd worden. Tevens meedenkende partner.

Communicatie verloopt uitstekend. Goed bereikbaar en snelle afhandeling van vragen/problemen.

Concrete afspraken over sturing richting doelstellingen (bijv. maandelijkse omzet)

X-two

Door pro-actief met Adwise samen te werken hebben we al veel bereikt. Er is veel geoptimaliseerd en dit zie je in de resultaten die we behalen. De adviezen werken altijd positief.

Adwise is heel oplettend, ze streven naar het beste resultaat en zijn daarom non-stop met ons project bezig

WoonSubliem

Aanvullende werkzaamheden, maken van (volg-) banners. Erg fraai uitgevoerd en luisteren naar mijn wensen gecombineerd met hun kennis een prima uitvoering.

aanvullende werkzaamheden, maken van (volg-) banners. Erg fraai uitgevoerd en luisteren naar mijn wensen gecombineerd met hun kennis een prima uitvoering.