P.S. Design BV

Fijne partner! Uitstekende en vooral snelle dienstverlening.

CV-Voorbeeld

Voor CV-Voorbeeld.nl heeft Adwise een nieuwe website gerealiseerd.

Voor CV-Voorbeeld.nl heeft Adwise een nieuwe website gerealiseerd.

Op de site kunnen bezoekers een gratis cv maken en daarnaast vind je er andere 'sollicitatie' diensten en sollicitatietips. Voorafgaand aan de bouw is er uitgebreid aandacht geweest voor een voorfase waarin we samen de doelgroep en de daarbij passende diensten hebben bepaald. Er is maximaal ingezet op klantvriendelijkheid en het aanbieden van gratis producten om een grote doelgroep te bereiken. Hierdoor kunnen we een groot aantal bezoekers helpen bij het solliciteren en dat is wat wij het liefste doen!

Voor ons is "Adwise" een team van professionals, die zeer gedreven aan je website bouwen. Daarin willen ze net die extra stap zetten voor een maximaal resultaat en tevreden klanten!

- De voorfase was erg professioneel en prettig, voorafgaand aan de bouw van de website.
- Eén contactpersoon (die bij Adwise meerdere partijen aanstuurt).
- Medewerkers denken mee en...
- Eén contactpersoon (die bij Adwise meerdere partijen aanstuurt).
- Medewerkers denken mee en sturen relevante informatie.
- Ook vanuit de techniek werd goed meegedacht en werden nieuwe verbeterpunten aangedragen.

Pokon

Goede pro-actieve partij die ons helpt bij onze online communicatie.

- Complete dienstverlening
- Veel expertise
- Pro-actief
- Plezierige mensen

rozenkelim.nl

Afgelopen jaren heb ik met een aantal adviesbureaus gewerkt om onze webshop (www.rozenkelim.nl) steeds te verbeteren. Maar nooit was ik 100% tevreden. Met adwise heb ik dat wel. Zeer deskundig... Afgelopen jaren heb ik met een aantal adviesbureaus gewerkt om onze webshop (www.rozenkelim.nl) steeds te verbeteren. Maar nooit was ik 100% tevreden. Met adwise heb ik dat wel. Zeer deskundig advies, meedenken, en als er een probleem wordt dit ook zeer snel en adequaat opgepakt. Ik ben heel tevreden!! Jeroen

Luisteren zeer goed naar je wensen.
Offertes zijn helder.
Zeer deskundig advies.

Hotel Restaurant Ruimzicht

Een prettig bedrijf om mee samen te werken.

uitstralen van vertrouwen
vertrouwen overbrengen
behulpzaam

WoonSubliem

Adwise heeft voor ons menig prospect bij ons bedrijf naar binnen geloodst, dit via het aantrekkelijk aanbieden van onze diensten op onze WoonSubliem website. Juist alle technische randvoorwaarden... Adwise heeft voor ons menig prospect bij ons bedrijf naar binnen geloodst, dit via het aantrekkelijk aanbieden van onze diensten op onze WoonSubliem website. Juist alle technische randvoorwaarden die zij (voor ons inzichtelijk) hebben weten te implementeren. Wij kunnen met behulp van Adwise voldoende leads genereren om ook tijdens de bouwcrisis gezond verder te kunnen en zelfs kunnen innoveren.

Opvallend is de bezieling waarmee onze contactpersonen ons tegemoet treden. Wij hebben het idee dat zij alle kennis voor ons uit de kast halen voor het beste "op maat" resultaat voor ons bedrijf.

Hotel Restaurant Ruimzicht

Jong en dynamisch bedrijf. Ze komen hun afspraken na en bieden kwaliteit. Ze denken met je mee, ook wanneer je het niet vraagt. Pro-actieve houding.

Morskate Aandrijvingen BV

Deskundig, klantvriendelijk, open

Deskundigheid

Qredits

Ik heb Adwise leren kennen als een professioneel bedrijf, waarin de mensen grip heben op het proces en de ontwikkeling in projecten, en dat tijd en kosten zo efficiënt mogelijk worden ingezet voor... Ik heb Adwise leren kennen als een professioneel bedrijf, waarin de mensen grip heben op het proces en de ontwikkeling in projecten, en dat tijd en kosten zo efficiënt mogelijk worden ingezet voor een beoogt resultaat.

Efficiënt
Resultaat gericht
Denkend vanuit de klant (eind gebruiker)

Regina Coeli

We hebben samengewerkt met Adwise voor het ontwikkelen van een nieuwe website, het ontwikkelen van email marketing activiteiten en zoekmachineoptimalisatie. De samenwerking is heel soepel verlopen.... We hebben samengewerkt met Adwise voor het ontwikkelen van een nieuwe website, het ontwikkelen van email marketing activiteiten en zoekmachineoptimalisatie. De samenwerking is heel soepel verlopen. Adwise brengt veel deskundigheid mee, de medewerkers zijn prettig in de omgang en komen de beloftes na.

Welke medewerker we ook spreken, we hebben altijd het idee dat ze weten wie we zijn en wat we belangrijk vinden. Dat is verbazingwekkend voor een organisatie met de omvang van Adwise.