Fintessa Vermogensbeheer/Patricia Oschatz

Sinds ruim een jaar geleden met Adwise in zee gegaan, o.a. om een nieuwe website te bouwen. Over de resultaten hiervan zijn we zeer tevreden. Een professioneel bedrijf met een deskundig en... Sinds ruim een jaar geleden met Adwise in zee gegaan, o.a. om een nieuwe website te bouwen. Over de resultaten hiervan zijn we zeer tevreden. Een professioneel bedrijf met een deskundig en daadkrachtig team die meedenkt en adequaat de voortgang van lopende projecten oppakt.

Adequaat, deskundig, daadkrachtig

Alfatex GmbH

Onze ervaringen met Adwise zijn doorgaans positief. Vooral opvallend zijn de goede communicatie en de hulpvaardigheid bij vragen/onduidelijkheden. Als klant heb je het gevoel met een gemotiveerd... Onze ervaringen met Adwise zijn doorgaans positief. Vooral opvallend zijn de goede communicatie en de hulpvaardigheid bij vragen/onduidelijkheden. Als klant heb je het gevoel met een gemotiveerd team samen te werken.

Michel Oprey & Beisterveld

We hebben door Adwise oa onze website laten maken. Professioneel bedrijf dat daadwerkelijk doet wat ze zeggen dat ze doen en erg tevreden over het gehele verloop van projecten: van... We hebben door Adwise oa onze website laten maken. Professioneel bedrijf dat daadwerkelijk doet wat ze zeggen dat ze doen en erg tevreden over het gehele verloop van projecten: van inventarisatiegesprek tot aan nazorg uitstekend.

Deskundigheid op alle online gebieden, transparant, komen afspraken na

Gelre ziekenhuizen

Diverse websites laten maken, SEO & SEA adviezen en implementatie en beheer. Verder hebben we via adwise Coosto & Mailplus ontdekt en aangeschaft.

Snelle persoonlijke aandacht en daardoor sluitende adviezen & soms net even die stap extra omdat het dan net even beter is.

Christiaan Eichelsheim

Het werken met Adwise bevalt goed en de samenwerking is prettig. Frederique's Choice werkt al lang samen met Adwise.

Professionele customer-support die meldingen snel en adequaat afhandelt.

Martin Noeverman - Twentepoort Groep

Adwise BV is sinds jaar en dag onze internet marketing partner en dit naar volle tevredenheid. Geen leverancier, maar strategisch partner. Diverse projecten met hen uitgevoerd, waaronder website... Adwise BV is sinds jaar en dag onze internet marketing partner en dit naar volle tevredenheid. Geen leverancier, maar strategisch partner. Diverse projecten met hen uitgevoerd, waaronder website bouw, SEO/SEA, Emailmarketing, Remarketing, etc. Ondanks hun bedrijfsgroei in de afgelopen jaren is de klantfocus in tact gebleven. Zeer deskundig team professionals welke altijd beschikken over up-to-date en relevante marktinformatie en van alle nieuwe ontwikkelingen voortdurend op de hoogte zijn. Snel schakelen is hen op het lijf geschreven. Mee- en vooruitdenken en snel schakelen zit in het DNA van alle Adwisers. Van harte aanbevolen!

Zeer sterk als strategisch partner; niet gericht op snel succes, maar focus op lange termijn, of beter gezegd; langdurig succes. Projectmanagement is bij Adwise in vertrouwde handen. Vast... Zeer sterk als strategisch partner; niet gericht op snel succes, maar focus op lange termijn, of beter gezegd; langdurig succes. Projectmanagement is bij Adwise in vertrouwde handen. Vast contactpersoon, altijd aanspreekbaar.

Minihorseshop

Wij zijn sinds 2013 klant bij Adwise en zijn qua bedrijf enorm gegroied nadat wij zaken zijn gaan doen met Adwise.

De kwaliteit staat bij Adwise hoog in het vaandel. Contacten en reacties zijn zeer snel en prettig.

Ice-Watch Nederland

Adwise heeft voor ons een webshop opgeleverd die perfect past bij onze branding en onze wensen. Daarnaast zijn de lijnen kort waardoor je altijd direct de feedback krijgt die je nodig hebt.

- Sterke supportafdeling
- Korte lijnen
- Goede prijs/kwaliteit verhouding

Koffergigant

Één van de betere Online Marketingbureaus in Nederland. Ondanks hevige concurrentie is de stijgende lijn nog steeds merkbaar.

- Communicatie: Korte lijnen, 1 accountmanager en prettige medewerkers om mee samen te werken!

Camping de Molenhof

Adwise heeft voor ons een nieuwe website ontwikkelt, die weer helemaal up-to-date is. Daarnaast verzorgen zij voor ons de zoekmachine optimalisatie en werving van nieuwe bezoekers.

Korte lijntjes, en snelle reactie bij wijzigingen. Begrijpelijke taal en geduld voor klanten die niet alle internetmarketing termen snappen.