MailPlus Partner team

Wij werken al jaren zeer prettig en succesvol samen met Adwise. De medewerkers zijn altijd vriendelijk en de communicatie is snel en deskundig.

Wij nemen geen diensten af bij Adwise

Drukhetnu

Wij werken nu 2 jaar samen met Adwise. Adwise is onze partner op het gebied van internetmarketing. Er wordt een duidelijke en heldere strategie bepaald voor een goede zoekmachineoptimalisatie.... Wij werken nu 2 jaar samen met Adwise. Adwise is onze partner op het gebied van internetmarketing. Er wordt een duidelijke en heldere strategie bepaald voor een goede zoekmachineoptimalisatie. Adwise zorgt er op het strategische vlak voor dat wij ons steeds beter kunnen positioneren via SEO en SEA. Adwise beschikt over een zeer deskundig team en er wordt adequaat mee gedacht en gecommuniceerd met ons. Voor ons een prettige samenwerking.

Door de deskundigheid van de medewerkers en de heldere communicatie vertalen ze op strategisch vlak alles duidelijk naar hun klant.

Wulfred Hoefsloot / Six Senses

Adwise werkt op onze uitnodiging samen met ons op een aantal van onze key-accounts. Vanaf concept tot en met executie.

Zeer klantgericht. Toegankelijk. Actueel in kennis.

Melvinsi Fashion

Erg goede ervaring. Meedenkend en resultaatgericht.

De service is erg goed. Door de deskundigheid goed toe te passen en mee te denken met ons als klant hebben we erg goede resultaten behaald.

Census

Adwise is onze partner als het gaat om online marketing en werken nu al meer dan 4 jaar naar volle tevredenheid nauw samen.

Doordat ze voor alle verschillende disciplines vakspecialisten inzetten is deskundigheid 1 van hun sterkste punten.

TiMaX bouwkundig adviesbureau

Zeer goede ervaring, we zochten naar kwaliteit en dan ben je bij Adwise zeker aan het goede adres

Villapark Eureka

Uitstekende ervaring tot nu tot. We hebben de eerste fase (strategie) nu afgerond.

Het voortraject met de strategie is voor ons nu afgerond en dit is zeer uitgebreid in kaart gebracht met veel interessante aandachtspunten.

Maurice Hennevelt / Recruitmentwise B.V.

Adwise heeft onze huidige website naar volle tevredenheid ontwikkeld. Behalve dat er goed naar onze wensen is geluisterd, hebben de medewerkers ook goed gekeken naar onze beoogde doelgroepen en... Adwise heeft onze huidige website naar volle tevredenheid ontwikkeld. Behalve dat er goed naar onze wensen is geluisterd, hebben de medewerkers ook goed gekeken naar onze beoogde doelgroepen en doelen zodat het uiteindelijke resultaat mooi aansluit bij ieders verwachtingen.

De medewerkers zijn enthousiast en oprecht betrokken en denken altijd met je mee zodat je zeker weet dat je maximaal resultaat kunt behalen.

Novoferm

Snel en adequaat handelen, afspraken worden nagekomen

Afspraak=afspraak en vaste contactpersonen voor diverse projecten. Oplossingsgericht, denken goed mee.

adisa suljic

Adwise