Vertaalbureau Perfect

Wij hebben een interne marketingafdeling maar zitten logischerwijs ook wel eens met de handen in de haren. Gelukkig is Adwise er dan nog voor ons. Adwise is al een aantal jaar onze... Wij hebben een interne marketingafdeling maar zitten logischerwijs ook wel eens met de handen in de haren. Gelukkig is Adwise er dan nog voor ons. Adwise is al een aantal jaar onze marketing-sparringpartner. Als wij vragen hebben kunnen we altijd bij hun terecht, daarnaast hebben eens in de drie maanden een sessie met verschillende specialisten van Adwise over uiteenlopende onderwerpen. Erg interessant, leerzaam en vooral waardevol!

Deskundig advies van echte professionals

Elektramat

Duidelijk communicatie, proactiviteit en goede resultaten zorgen voor een erg prettige samenwerking met Adwise. Absoluut een aanrader.

Payroll Select

Ik werk prettig samen met Adwise voor onze Adwordscampagnes.

Ik krijg tijdig advies over nieuwe functionaliteiten en hoe ik deze kan toepassen in Adwords.

Roy C.

Super. Na jaren lang zelf mijn Adwords campagnes gedaan te hebben, toch de overstap gemaakt naar een professionele partij. Met Adwise klikte het direct. Geen stoffige firma, maar een modern en fris... Super. Na jaren lang zelf mijn Adwords campagnes gedaan te hebben, toch de overstap gemaakt naar een professionele partij. Met Adwise klikte het direct. Geen stoffige firma, maar een modern en fris bedrijf. Het klikte direct.

De medewerkers zijn kundig, weten van aanpakken en hebben een no-nonsense mentaliteit. We bespreken samen de doelen en evalueren op vaste momenten om de resultaten te bespreken.

Als ondernemer heb ik dankzij Adwise een zorg minder en kan ik me weer meer focussen op mijn bedrijf.

Kennis van zaken, actueel en vooral toegankelijk. Voor de rest zie boven.

E. Constantinides University of Twente / BMS

Very pleasant as well as professional and fruitful cooperation in developing a case study and an assignment for our Master students in the course Advanced Topics in Digital Marketing

Very effective and efficient communication and high efficiency in solving problems

VillaVibes

Heb naar de conversie van mijn websites laten kijken. De offerte was stevig, maar niet abnormaal hoog. De adviezen die ik er voor terug kreeg, lijken de investering dubbel en dwars waard te zijn.... Heb naar de conversie van mijn websites laten kijken. De offerte was stevig, maar niet abnormaal hoog. De adviezen die ik er voor terug kreeg, lijken de investering dubbel en dwars waard te zijn. Het is nog wat vroeg om te jubelen, maar zoals het zich laat aanzien heeft Adwise een goede job gedaan. Blij mee!

Er is veel kennis in huis.

Stichting Beat Batten

Adwise heeft ons, geheel kosteloos, geholpen onze campagne online een boost te geven!

Reactiesnelheid is erg hoog, communicatie verloopt snel en uitgebreide, duidelijke antwoorden.

Moteq

Adwise heeft enkele weken geleden onze nieuwe website opgeleverd. Het traject verliep volledig op rolletjes, de begeleiding is optimaal en we zijn meer dan tevreden met het eindresultaat. We zijn... Adwise heeft enkele weken geleden onze nieuwe website opgeleverd. Het traject verliep volledig op rolletjes, de begeleiding is optimaal en we zijn meer dan tevreden met het eindresultaat. We zijn verrast over de kennis van Adwise en de vele specialisten die ze in huis hebben. Voor elke disipline binnen internet (marketing) kun je bij hen terecht. Ook de toewijding van iedereen om er een succes van te maken is noemenswaardig!

Simone Bonenkamp/ apetito

Een prettig en deskundig bedrijf met op elk onderdeel van internetmarketing de juiste specialisten in huis om te helpen de wereld van internetmarketing beter te leren begrijpen!

De vele specialisten zorgen ervoor dat Adwise op elke vlak van internetmarketing kan ondersteunen. Heel fijn om één partij te hebben voor al onze online activiteiten.

Esther / Pilkington Benelux BV

Uitstekende partner voor internetmarketing! Wij werken nu een klein jaar samen met Adwise en wij zijn zeer tevreden over de deskundigheid en het enthousiasme van het team.

Enthousiast team, gedegen aanpak en denken vanuit de klant. Analytisch en resultaat gericht.