Amber Bijkerk

Ik heb de SEO basistraining gevolgd. Goede training welke duidelijk en leuk werd uitgelegd.

Anke Westera

Goede ervaring. Bij de training werd helder en duidelijk verteld hoe er te werk wordt gegaan. Ideaal om het bij de training ook gelijk toe te passen.

Kennis wordt duidelijk overgebracht. Staan tot nu toe continu klaar voor vragen etc.

Salhi

Workshop Google Analytics basis gevolgd. Prima uitleg als basis, kort en bondig!

Pierik Techniek B.V.

De mensen van Adwise hebben de bestaande SEA campagnes van onze webshops stevig onder handen genomen en een plan gemaakt ter verbetering SEO met concrete tips en verbeterpunten.

Specialisten, concrete tips, goede analyses en snelle responstijden op email en vragen.

H.R. Mulder

We hebben een Adword-training gevolgd en zijn bijzonder te spreken over de kwaliteit. Het was behoorlijk informatiedicht, dus opletten geblazen. Veel geleerd, en daar ging het om.

Inhoudelijk sterk
Aardige lui
Verstand van zaken en de vaardigheid om dit over te brengen op anderen

Bechtle

Experts, veel kennis, leuk jong bedrijf

Erg behulpzaam
Veel kennis

Thomas Wolthuis

Adwise is een goede en betrouwbare partner.

Werken snel en goed

H. Karaman

Hartstikke leuke training. Een leerzame, praktijkgerichte training met goede ondersteuning. Zeker een aanrader!

Just Get

Fijne start van waarschijnlijk een goede samenwerking

Vriendelijk, kundig en snel

Menno Sijbrandij

Een korte kennismaking met Google Analytics

De eerste kennismaking met GA was duidelijk en verhelderend. Genoeg om maar 'ns aan de slag te gaan, hoewel verdere verdieping wellicht nog nodig zal blijken