Carlo Tinschert

Een professionele cursus Online Marketing. Sommige lessen hadden erg veel informatie.

Evelien von Piekartz

Ik heb een cursus gevolgd bij Adwise.

De mensen zijn vriendelijk en toegankelijk. Ze hebben duidelijk verstand van zaken en plezier in wat ze doen. Er hangt een prettige sfeer.

Verint Systems

Ik heb een online marketing basistraining gevolgd bij Adwise en ik ben erg te spreken over de professionaliteit, vakkennis en inhoud van de training die zij verzorgd hebben.

veel kennis, enthousiast gebracht, praktische leerstof, goede voorbeelden in lesmateriaal

Joost Beekhuizen

Gedegen onderneming met hoog kennisniveau en verstand van zaken. Prima begeleiding en gefocust op de inhoud. Tijdens e basiscursus online marketing veel praktische informatie en inzichten gekregen... Gedegen onderneming met hoog kennisniveau en verstand van zaken. Prima begeleiding en gefocust op de inhoud. Tijdens e basiscursus online marketing veel praktische informatie en inzichten gekregen zowel op marketing (-strategie en -plan) gebied als op de digitale mogelijkheden zoals het zoeknetwerk van google, Analytics, Adwords, Facebook . Maar ook handige tips voor optimalisatie en webteksten. De cursus werd in een ongedwongen sfeer gegeven waarbij voldoende tijd geboden werd om vragen te stellen en informatie met elkaar uit te wisselen. Zeker een aanrader voor een startende online marketeer.

De ongedwongen sfeer, kennis van zaken, mooie aansluiting met diverse praktijkvoorbeelden van Adwise, de leuke en gepassioneerde wijze van begeleiding, overzichtelijk cursusmateriaal.

Niels van Geerenstein

Ik heb de cursus Online Marketeer als ontzettend leerzaam ervaren. De kwaliteit van de cursus is top! De lessen zijn goed opgebouwd en de uitleg zeer helder. Ook heb ik het als fijn ervaren dat er... Ik heb de cursus Online Marketeer als ontzettend leerzaam ervaren. De kwaliteit van de cursus is top! De lessen zijn goed opgebouwd en de uitleg zeer helder. Ook heb ik het als fijn ervaren dat er goed de tijd werd genomen voor de wat lastigere onderwerpen. Kortom een aanrader voor een ieder die zich wilt verdiepen in de wereld van Online Marketeer!

Verfrissend, duidelijk, leerzaam

mark

Ik heb een cursus online marketing gevolgd. De lessen waren heel erg goed, als je vragen had kon je ze altijd storen. ze hebben heel erg veel gedaan om ons de stof goed over te brengen.

Val alle lessen die we hebben gehad, wisten de mensen die het vertelde heel erg veel af.

Van Es Marketing Services - marktdata.nl

Top bedrijf!

deskundig, open minded, professionele en informele bedrijfscultuur

Nathaniel Maulany

Een uitgebreide cursus op het gebied van Online Marketing mogen volgen bij Adwise. Top locatie, gekwalificeerde trainer en inspirerende praktijkvoorbeelden

Adwise is gespecialiseerd in alles wat met online marketing te maken heeft en ook is men bijzonder gepassioneerd!

Lisa Ligtenberg

De experts op het gebied van internet marketing! Ze hebben kennis en kunde in huis en barsten van de positieve energie.

Passie, inspiratie en kennis

Joost Groeneveld

De Online Marketing basistraining van Adwise is een zeer leuke, interessante en leerzame cursus. Niels en Herbert weten met hun verhaal elke professional binnen online marketing te boeien. Ze leggen... De Online Marketing basistraining van Adwise is een zeer leuke, interessante en leerzame cursus. Niels en Herbert weten met hun verhaal elke professional binnen online marketing te boeien. Ze leggen de theorie helder en duidelijk uit en geven veel praktische tips die gelijk toepasbaar zijn.