Adwise.nl

Adwise.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Adwise.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company109
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Adwise.nl met 9.3/10. Gebaseerd op 109 ervaringen.

Bob Beerens
Bob Beerens

Deskundig, uitgebreid en op de hoogte van de laatste trends.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Steven en evelien hebben een zeer deskundige review opgeleverd waar wij goede vervolgstappen mee kunnen zetten in onze online strategie. prettige samenwerking!.

Ivar Kroese
Ivar Kroese

De trainingen op het gebied van Online Marketing waren goed verzorgd en als ik hoor en zie wat voor websites/webshops zij maken en welke online marketing strategieën zij bedenken en uitvoeren dan is dat erg bijzonder.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Adwise is een erg inspirerend bedrijf met een mooi concept. er werken leuke en vakkundige mensen die de tijd voor je nemen en weten waar ze het over hebben.

Danielle Ravers-Rijken
Goed (8/10)
Danielle Ravers-Rijken

Goede communicatie en prettige sfeer

Score voor Adwise.nl:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Leuke cursus, fijne sfeer en veel geleerd.

Ian Rodger
Ian Rodger

Duidelijke training.
Goede voorbeelden
veel ruimte voor vragen

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Duidelijke training. stap voor stap analytics doorlopen om de meeste voorkomende dingen te laten zien en bespreken ipv een mooie pp presentatie met wat voorbeeldjes. .
veel ruimte voor vragen over problemen die mensen hebben.

Loes Twente
Loes Twente

Adwise werkt niet voor Loes, wij werken samen! Alle experts denken op creatieve wijze met ons mee. Er is volop gelegenheid om een kijkje in de keuken te nemen en bij Adwise op kantoor acties op te starten en resultaten te volgen. Voelt als collega's met veel expertise en een frisse kijk op de zaak.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Er wordt altijd goed meegedacht. wie is je doelgroep en waar kunnen we deze vinden en bereiken/overtuigen? daarin gaat adwise net een stapje verder en zijn ze bereid om hun nieuwste inzichten met je te delen. zowel op het gebied van de online marketing als development en de technische support zijn wij erg tevreden.

Nienke Jansen
Nienke Jansen

Veel kennis, erg professioneel, prettige sfeer, super mooie locatie

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik heb een cursus online marketing gevolgd bij adwise. .
de kennis werd duidelijk en gepassioneerd overgebracht met veel praktische voorbeelden.

Ambulancezorg Nederland

Maurice van adwise heeft voor de ambulancesector een inspirerende presentatie verzorgd over online arbeidsmarktcommunicatie. de deelnemers kregen praktische tips en informatie waarmee ze direct aan de slag konden.

Lien Bosscher/ Dimence Groep
Lien Bosscher/ Dimence Groep

Zeer vakkundig
Denken in het belang van de klant
Fijne medewerkers
Goed en uitgebreid advies

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Adwise is een zeer prettig bedrijf om mee samen te werken! fijne mensen die goed meedenken en verstand van zaken hebben.

Carlo Tinschert
Goed (8/10)
Carlo Tinschert
Score voor Adwise.nl:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Een professionele cursus online marketing. sommige lessen hadden erg veel informatie.

Evelien von Piekartz
Evelien von Piekartz

De mensen zijn vriendelijk en toegankelijk. Ze hebben duidelijk verstand van zaken en plezier in wat ze doen. Er hangt een prettige sfeer.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik heb een cursus gevolgd bij adwise.

Bedrijfsinformatie

Adwise is de digitale extra hersenhelft van je organisatie. Wij zetten jouw bedrijf continu op voorsprong bij het online realiseren en overtreffen van je business ambities. Adwise biedt je de innovatiekracht, de expertise, de mensen, het enthousiasme en de nuchtere mentaliteit die ervoor zorgt dat al je investeringen direct en geïntegreerd optellen voor je zakelijke ambities en dromen.
Adres
Twentepoort West 10-4