Atkins International B.V.

Ik kan niet anders zeggen dan dat de slogan van Adwise, Your Digital Brain, wordt waargemaakt. Adwise ontzorgt mij/ons op het gebied van digital strategie, tactiek en uitvoering.
Adwise stelt...

- Account management & Ontzorgen
- Brede specialismen
- Conversie gericht

Bob Beerens

Steven en Evelien hebben een zeer deskundige review opgeleverd waar wij goede vervolgstappen mee kunnen zetten in onze online strategie. Prettige samenwerking!

Deskundig, uitgebreid en op de hoogte van de laatste trends.

Ivar Kroese

Adwise is een erg inspirerend bedrijf met een mooi concept. Er werken leuke en vakkundige mensen die de tijd voor je nemen en weten waar ze het over hebben.

De trainingen op het gebied van Online Marketing waren goed verzorgd en als ik hoor en zie wat voor websites/webshops zij maken en welke online marketing strategieën zij bedenken en uitvoeren dan is dat erg bijzonder.

Danielle Ravers-Rijken

Leuke cursus, fijne sfeer en veel geleerd.

Goede communicatie en prettige sfeer

Ian Rodger

Duidelijke training. Stap voor stap analytics doorlopen om de meeste voorkomende dingen te laten zien en bespreken ipv een mooie pp presentatie met wat voorbeeldjes.
Veel ruimte voor vragen...

Duidelijke training.
Goede voorbeelden
veel ruimte voor vragen

Loes Twente

Er wordt altijd goed meegedacht. Wie is je doelgroep en waar kunnen we deze vinden en bereiken/overtuigen? Daarin gaat Adwise net een stapje verder en zijn ze bereid om hun nieuwste inzichten met je...

Adwise werkt niet voor Loes, wij werken samen! Alle experts denken op creatieve wijze met ons mee. Er is volop gelegenheid om een kijkje in de keuken te nemen en bij Adwise op kantoor acties op te starten en resultaten te volgen. Voelt als collega's met veel expertise en een frisse kijk op de zaak.

Nienke Jansen

Ik heb een cursus Online Marketing gevolgd bij Adwise.
De kennis werd duidelijk en gepassioneerd overgebracht met veel praktische voorbeelden.

Veel kennis, erg professioneel, prettige sfeer, super mooie locatie

Ambulancezorg Nederland

Maurice van Adwise heeft voor de ambulancesector een inspirerende presentatie verzorgd over online arbeidsmarktcommunicatie. De deelnemers kregen praktische tips en informatie waarmee ze direct aan...

Lien Bosscher/ Dimence Groep

Adwise is een zeer prettig bedrijf om mee samen te werken! Fijne mensen die goed meedenken en verstand van zaken hebben.

Zeer vakkundig
Denken in het belang van de klant
Fijne medewerkers
Goed en uitgebreid advies

Carlo Tinschert

Een professionele cursus Online Marketing. Sommige lessen hadden erg veel informatie.