Daan

Hele goede ervaring met deze webshop. Harrison's High Potency besteld (afgelopen vrijdagmiddag) en de volgende dag op zaterdag al binnen. Daarbij vindt mijn Rosé kaketoe de pellets heel lekker!

Snelle levering / laagste prijs in vergelijking met andere webshop

Els

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen, helaas.

Heb ik niet

Depoorter

Jullie leveren snel en correct!

Vertrouwen

Marike

Zeer goed.

Alles wat ik nodig had was op voorraad. Snelle levering. Goedkoper met Harrison’s Bird Foods dan andere webshops.

Beetje rommelig. Ik kreeg eerst helemaal geen bevestiging van mijn bestelling, of iets van Klarna, helemaal niks. Pas toen ik er om vroeg kreeg ik (wel heel snel, dat was fijn) een mailtje terug dat... Beetje rommelig. Ik kreeg eerst helemaal geen bevestiging van mijn bestelling, of iets van Klarna, helemaal niks. Pas toen ik er om vroeg kreeg ik (wel heel snel, dat was fijn) een mailtje terug dat de bestellingen wat vertraging opliepen,en daarna ging het al snel en was mijn pakket stel bij de vervoerder. Ik ben dus absoluut tevreden,maar vind het apart dat de webshop niet direct een bevestiging van bestelling stuurt aan de klant

Snelle antwoord op vragen, top klantenservice

Voer besteld

Heel veel kennis

Broeren

Altijd prima in orde, snel geleverd en goed ingepakt

Snelle levering, goed verpakt

Dit was de eerste keer dat ik hier vogelvoer kocht, voor ons grasparkietje. Het bestellen en ontvangen ging gewoon vlekkeloos.
Ook de prijs was goed.
Heel fijn.
Wat ook heel fijn is,...
Ook de prijs was goed.
Heel fijn.
Wat ook heel fijn is, is het feit dat je niet verplicht eerst een account moet aanmaken.
Ze hebben er een nieuwe klant bij!

Snel, verzorgd en het juiste vogelvoer ontvangen.

Zegeling

Slecht

Geen antwoord geven

M-J Sabel

Leveren van speciaal voer valkparkieten

hele snelle leveringen