Jan Hendrik Beek

Communicatie was vlot en professioneel. En snel!

Robin van Vliet

Via de mail en telefonisch goede communicatie. Op de flyers stonden wel witte lijnen aan de zijkant i.p.v. volledige druk, dus controle/kwaliteit kan beter.

Reactie Adverteerweb:

Bedankt voor de mooie review! Vervelend van de witte randen. Doordat het offset drukwerk is, zal het hooguit om een klein aantal flyers zijn geweest. Wij zullen er extra scherp op letten bij de... Bedankt voor de mooie review! Vervelend van de witte randen. Doordat het offset drukwerk is, zal het hooguit om een klein aantal flyers zijn geweest. Wij zullen er extra scherp op letten bij de volgende rondes! In ieder geval nogmaals bedankt voor het aangeven.

Janou Herberighs

Campagne om flyers en magazines huis-aan-huis af te leveren. Erg tevreden over de heldere communicatie en de service van Adverteerweb!

Reactie Adverteerweb:

Bedankt voor de mooie review :)

KDS LOGISTICS B.V.

Goede medewerking / service

Bedankt voor de review!

Woonwinkel

Campagne uitgevoerd met 500 bushokjes. Goed verlopen en goede service! Ons volgende campagne zullen wij volgende keer wederom bij Adverteerweb gaan plaatsen

Reactie Adverteerweb:

Helemaal top, super bedankt!

Marga Huizinga

Erg positief

Reactie Adverteerweb:

Hartelijk dank voor je feedback!

JBN DD Transport BV

Prima geholpen om de vacature eenvoudig te plaatsen

Bedankt voor de review!

PM

Prima geholpen, zeker aan te raden!

Bedankt voor de reactie!

Floris

Wij hebben onlangs een opdracht uitgevoerd via Adverteerweb en dat is ons uitstekend bevallen. Heldere en transparante communicatie!

Beste Floris,
Enorm bedankt voor je reactie!