Communicatie
Deskundigheid
8.5/10
Resultaat
7.5/10

De berichten op facebook zien er correct uit. Goede teksten en leuke afbeeldingen.

Antwoorden snel op emails.
Acties op facebook zien er verzorgd uit.

Bij vakantie mail doorverwijzen, ik heb nu alles achteraf nogmaals naar een ander email adres moeten sturen voordat er iets mee werd gedaan.
Vaker tips geven tussendoor/ideeen voor op facebook communiceren.

Heb je nog toevoegingen op jouw beoordeling?

Tevreden, moeilijk te meten of het resultaat heeft gehad in onze branche.

Operam

Begeleiding in social media. Het opzetten en 'vullen' van onze LinkedIn en Facebook pagina.

Be4everindependent

Add more pakket

Sterke punten dat ze persoonlijk contact hoog hebben staan.

Ik denk dat het voor cliënt en bureau beter zou zijn om met 1 contact persoon te werken, waardoor er een vertrouwen ontstaat en een gedeelde visie om het uit te voeren plan aan te houden.

WFO Netwerk Notarissen

Facebook, opmaken website

Heb je nog toevoegingen op jouw beoordeling?

Ons contact is nog pril, dus voor een beoordeling is het best nog vroeg, maar de eerste contacten zijn gewoon heel goed.

Add More pakket

Korte lijnen, leuke ideeën, creatieve medewerkers.

Ik zou graag mee willen kijken zodat ik realtime inzicht heb in mijn campagnes.

Fitnessclub Nederland

Goede ervaringen, alles onder 1 dak en dat werkt prettig.

Gemakkelijk te bereiken, alles onder 1 dak, reageren snel. Martijn komt met leuke ideeën.

Back-up verbeteren, als Janine afwezig is dan worden haar taken niet goed genoeg overgenomen.
En Janine haar werkdruk moet niet te hoog worden, dan lukt het haar niet meer om snel te reageren.

Advertenties op Facebook

Creatief en waar voor je geld!

Ze doen nu het beheer van Facebook en LinkedIn voor mij en we adverteren op Facebook. Echt verrassende resultaten. Ik ben heel blij met mijn keuze.

Ondanks dat ik een vrij klein bedrijf en dus ook een klein budget heb kunnen ze toch heel veel voor me betekenen. Ze zijn echt heel pro-actief.

Ga zo door!