AD

Thiele

Een goede krant. Sportkrant is goed. Alleeeeen, telt voetbal teveel. Volleybal eredivisie uitslagen, daar hebben jullie geen weet van.

Keizer

De correcte bezorging en de uitgebreide en deskundige toelichting op hetbinnen- en buitenlandse nieuws.

Hissink

De sportkrant en het regionieuws van het Rotterdams Dagblad

Sytsema

Wereld-, landelijk en regionaal nieuws: Prima. Sportkrant wat teveel voetbal. Magazine op zaterdag zeer goed.

Vlak

AD lees ik met plezier, goede lay oud.

Vink

Uitstekende artikelen, afgewisseld met leuke of serieuze columns. Voor elk wat wils

Heuving

Snel en actueel nieuws en bovendien voor de sportliefhebber een uitstekende sportbijlage.

van de Lubben

Het AD profileert zich duidelijk als onafhankelijke, heerlijk leesbare overzichtelijke krant.

de Jager

Zeer tevreden over het AD,sportwereld DenHaag top!

Corver

Ik heb het idee dat er meerdere meningen worden weer gegeven dat vind ik positiefeen journalist moet zijn eigen mening niet geven alleen maar zo eerlijk mogelijk melden wat er speelt dat gaat iets... Ik heb het idee dat er meerdere meningen worden weer gegeven dat vind ik positiefeen journalist moet zijn eigen mening niet geven alleen maar zo eerlijk mogelijk melden wat er speelt dat gaat iets beter