AD

Roosmarijn

Fijne krant om te lezen

Niets

Dirk

Op dit moment niets Positief allen maar ergernis!!!!
Zeer slechte melding procedure voor het weekend wanneer AD krant niet is bezorgt.
De verwerking van de melding waarschijnlijk nog...
Op dit moment niets Positief allen maar ergernis!!!!
De verwerking van de melding waarschijnlijk nog beroerder.
Dit is nu al minimaal de 3e keer achterelkaar. Na het weekend steeds iemand van de serviceafdeling telefonisch gesproken die mij vertelde dat het niet weer zou gebeuren. Het tegendeel is bewezen!!!!!

Bert

Niks slechte bezorging altijd en bij voortduren in het weekend digitaal geen optie niet te doen op een iphone. Ook bij internet berijkbaarheid zeer slecht je kan gewoon je klacht niet kwijt door... Niks slechte bezorging altijd en bij voortduren in het weekend digitaal geen optie niet te doen op een iphone. Ook bij internet berijkbaarheid zeer slecht je kan gewoon je klacht niet kwijt door zeer ingewikelde struktuur. Klopt je mailadres dan is het wachtwoord niet akkoord klopt het wachtwoord is het mail adres niet alkoord nieuw wacht woord aanvragen klopt het mail adres wederom niet en visa versa. Wij gaan er sterk over nadenken als het niet veranderd aan opzeggen

Cranenbroek

Opmaak en indeling

Jochem koek

Niks

m.lesinski

Vertrouwd

Gerrit Rozeboom

Tot voor kort nooit problemen gehad met bezorging van de krantechter met een nieuwe bezorger ontvang ik de krant vaak niet en meestal als hij wel bezorgd wordt vrijlaat.
Klacht een paar keer...
Klacht een paar keer gemeld echter op 28-11 was de maat vol voor me en wilde ik de schriftelijke editie opzeggen. Dom van me dat ik de reden zei , werd namelijk direct doorverbonden met bezorgservice. Alles verteld en gemeld dat ik wilde opzeggen , ik zou teruggebeld worden binnen 7 dagen.
Vandaag 6-12 na gisteren weer geen krant ontvangen te hebben weer gebeld , optie menu 4 , OPZEGGEN maar nee hoor mijn klacht was in behandeling bij bezorgservice alleen die kon dat dus werd weer doorverbonden. Weer aalles verteld en dat ik de krant wilde opzeggen , MAAR dat gaat niet want de bezorging klacht is in behandeling , duurt alleen wat langer als beloofde 7 dagen duurt 10 werkdagen ivm drukte ( vind je het gek drukte met zulke service )
Ze kon het niet stopzetten moest wachten op telefoontje , hier wordt je dus helemaal niet goed van!

Helnij

Ik heb het abonnement voor mijn man. Hij vindt het regienieuws belangrijk en vind AD de fijnste krant om te lezen.