AD

Slecht slecht slecht.. wij hebben zeker 3 jaar de AD. Bezorging was slecht.. iedere keer moeten bellen waar onze krant bleef??? Aflopen zaterdag kregen we de krant van vrijdag met de editie van het... Slecht slecht slecht.. wij hebben zeker 3 jaar de AD. Bezorging was slecht.. iedere keer moeten bellen waar onze krant bleef??? Aflopen zaterdag kregen we de krant van vrijdag met de editie van het Westland erin.. tenenkrommend gewoon is lezen dan zo moeilijk.🙄
Dat was voor ons de druppel gelijk gebeld om het op te zeggen. We zouden worden teruggebeld. Al 2 weken geleden ze moeten nog bellen.
Ik wil opzeggen.. is dat zo moeilijk..
Maandag maar weer eens bellen.🙄

Niets positiefs, proefabonnement 4 weken voor 4 weken, bezorging kwam niet op gang. Na 10 keer bellen kreeg ik advies bedrag te storneren. Dit gedaan en de volgende dag krant op de mat, welgeteld 2... Niets positiefs, proefabonnement 4 weken voor 4 weken, bezorging kwam niet op gang. Na 10 keer bellen kreeg ik advies bedrag te storneren. Dit gedaan en de volgende dag krant op de mat, welgeteld 2 weken en aanmaning en en dreigingen. Wat een slechte reclame. Mij maken ze geen klant :)

Weet ik niet,net brief gehad voor 14 dagen proef,denk prob eer weer eens in het verleden ook gehad nooit ot abonnement gekomen,direct bevestiging,wordt ook op zaterdag gebeld voor een abonnement,nog... Weet ik niet,net brief gehad voor 14 dagen proef,denk prob eer weer eens in het verleden ook gehad nooit ot abonnement gekomen,direct bevestiging,wordt ook op zaterdag gebeld voor een abonnement,nog geen krant gezien want het was niet de bedoeling om de krant na enige jaren weer eens gratis te bezorgen terwijl ze me zelf de brief sturen met pers code,nou gezegd stop die krant maar waar het heel don ker is en rot aud op met dat ad

Tot op heden las ik vaak AD, maar vandaag ben ik van opinie veranderd. Ik las een artikel "Met de bus naar Macedonië: geen online kaartjes en Bulgaars stuk chagrijn als cadeau" en toen heb ik mij... Tot op heden las ik vaak AD, maar vandaag ben ik van opinie veranderd. Ik las een artikel "Met de bus naar Macedonië: geen online kaartjes en Bulgaars stuk chagrijn als cadeau" en toen heb ik mij gerealiseerd dat dit artikel niets met journalistiek te maken heeft. Niets was goed, alles was ellende. Alsjeblieft! Geen woord over bezienswaardigheden, gesprekken met de lokale bewolking, tradities, etc. Kortom: nooit zo slecht en onsamenhangend artikel gelezen. Toch gepubliceerd...

Donald

Een Belgische rekening begint met BE en niet met NL

Oud nieuws altijd !

Kannker bedrijf

louis Pauw

Niet objectief

Danny

Online editie vol met spelfouten, zetfouten en foute informatie. Lijkt in elkaar geknutseld door kleuters, alleen leveren kleuters beter werk.

Zeer slechte website, bijna niet leesbaar, loopt vast, blijft hangen op cookies etc