AD

AD Ook benieuwd naar feedback over de webshop AD? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company16018
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen AD met 8.6/10. Gebaseerd op 16018 ervaringen.

The independer
Zeer slecht (2/10)
The independer
Score voor AD:1/5
Zou u AD aanbevelen aan familie of vrienden?Nee

niets....opruiende krant (de groot).
..waardeloze eenzijdige krant....

Onacceptabel (1/10)
Score voor AD:0.5/5
Zou u AD aanbevelen aan familie of vrienden?Nee

Slechte krant wordt telkens meer een rotterdamse telegraag, met andere woorden, rechts, sensatie en niet inhoudelijk!!!.

Onacceptabel (1/10)
Score voor AD:0.5/5

!!!!.

broodjan

Ik ben weinig positief om het volgende vandaag de vrijdag 15 september ik winkel om twee uur op de voledamlaan een vriendelijke jongen sprak mij aan of hij mij iets mocht vragen ik zei zeg het maar . de ad heeft u deze al gelezen ja die lees ik bijna elke dag die haal ik bij de sigaren winkel hij had een leuke babbel en zei u krijg gratis de krant en gratis een boekje voor mijn vrouw en gratis een auto boekje voor mij en een reklame tasje ook er bij die gaf hij en mij met alles de krant de boekjes en ook het tasje alles gratis dus dat pak ik aan en zij dat hij voor mij bonnen had zodat ik de krant ook op de zaterdag het ad kon lezen ik had hem al verteld dat ik dan op de camping zit er het er niet van komt om de krant te lezen dat ik het daar dan te druk heeft met van alles maar daar had hij van alles een op ik kon voor drie euro vijfenzeventig de krant krijgen op de zaterdag tweejaar lang ik had daar geen belang stelling voor maar hij bleef maar door zeuren mijn vrouw was al door gelopen dus ik wilde zo snel mogelijk naar haar toe en ik door wilde lopen ging hij vlak voor en tegen mij aan staan en zie dat hij alles terug wilde hebben en greep naar het tasje om deze uit mijn hand te kunnen trekken daar was ik het natuurlijk niet mee eens en zie dat hij dat niet moest doen en hij nam voor mij een dreigende houding aan en probeerde nog eens het dat tasje te pakken en ik zei dat hij dat hij dat uit zijn hooft moet laten hij zei dat is diefstal ik zei dat het gratis was aan geboden en ik geen korting bonnen wilde op de krant omdat ik alles contant betaald daar was hij het mee eens en zei dat het diefstal was en de politie ging bellen ik zij doe dat maar dan wacht ik daar wel op dan kon ik ook uit leggen dat hij bedreigend over kwam en het tasje uit mijn hand wou trekken maar hij belde zijn baas ik zei je moet de politie bellen zijn baas zei weet ik niet zeker dat hij mij moest laten gaan nou ik had liever dat de politie had gekomen ik voelde als of ik werd bedrijgd jammer mijn zoon werkt bij de politie maar is toevallig naar de camping en ik ben zwaar hart problemen en thuis ge komen voelde ik mijn toch niet zo lekker en stond op het punt mijn kinderen te bellen wat er zo was voor gevallen er is mij nooit verteld dat het een aan bieding zou zijn alleen alles was gratis en nu denk ik ook is daar dan geen vent vergunning voor nodig want dan probeer je volgens mij iets te verkopen en of dat nu de krant is of iets anders dan vindt ik bij deze een vent verguning nodig en ook een persoonbewijs moet dragen maar ik ben vooral de dreigende houding van deze jongen man niet juist.

E.P. Nouwen

Hopeloze site zaken, slecht telefonisch geholpen..
door verwezen door uw medewerkster (088-1182077 nr van de site) naar een telefoonnummer 09004002060 met kosten van € 0.80 per minuut (is dit klantenservice die bedoeld wordt !!!!!!) ruim 20 minuten aan de telefoon gezeten met een verschrikkelijk muziekje. bovendien is de site van ad is zeer onduidelijk ook hier een kleine 2 uur zoeken en dan uiteindelijk gevonden. na invullen 9tijdelijk stopzetten) krijg je een melding dat er tijdelijk geen verwerking kan plaats vinden. advies neem contact op met klantenservice zonder vermelding van telefoonnummers. wordt er nog iets gedaan aan mijn kosten en ontevredenheid ??? wij zijn in staat de kranten op te zeggen..
e.p. nouwen 0653695356. binnen kalkhaven 47 - 3311jp dordrecht.

Martijn
Uitstekend (10/10)
Martijn
Score voor AD:5/5
Zou u AD aanbevelen aan familie of vrienden?Ja

De dubbele espresso's zijn uitmuntend.

J. Hochstenbach

Regionieuws is goed aanwezig. helaas had ik gisteren (13 aug 17) mij aangemeld voor een speciale aanbieding van 4,- euro per week. maar geen enkele reactie ontvangen.

GN

Goede beschouwende artikelen. echter zeer slechte strip die veel te veel kostbare ruimte in beslag neemt. ook veel te veel sport. die ruimte kan beter voor uitgebreidere locaal nieuws gebruikt worden!.

E. VAN DONSELAAR
Uitstekend (10/10)
E. VAN DONSELAAR
Score voor AD:5/5
Zou u AD aanbevelen aan familie of vrienden?Ja

Helder en duidelijk.

M.Hoogerwerf

Over de krant zijn we heel tevreden al 45 jaar,maar de laatste tijd over de bezorging helemaal niet !!!! het zo jammer dat je nooit iemand persoonlijk aan de telefoon krijgt . en ook geen antwoord op je mail altijd het zelfde we gaan er wat aan doen.even bellen als je al zo lang een krant leest zou wel netjes wezen. fam.hoogerwerf.

Bedrijfsinformatie

AD.nl, het laatste nieuws uit binnen- en buitenland, sport en show
Adres
Postbus 8759