Ok.

Het viel mij op dat in de gestuurde envelop geen enkele aanwijzing te vinden is om iets te retourneren. Het Artikel + een infoflyer van active mama, dat was het. (of wellicht is dit gedaan omdat men... Het viel mij op dat in de gestuurde envelop geen enkele aanwijzing te vinden is om iets te retourneren. Het Artikel + een infoflyer van active mama, dat was het. (of wellicht is dit gedaan omdat men wist dat het een kado was?!)

Voldoende

Ik had een probleem bij de betaling, waardoor ik uiteindelijk via overschrijving heb moeten betalen. Geen idee wat foutliep.

Positief! Mooie producten en snelle en vriendelijke service.

Ik zou erg blij worden met een uitbreiding van het assortiment met o.a. positiesportbadpakken!

Henk

Ik ben tevreden met mijn aankoop

probeer iets te verbeteren aan de snelheid en de transparantie van de bezorging

Tine vd P

Fijne site, makkelijk te navigeren, volledige informatie en leuke tips.

Mommytobe

Zeer slecht, onbetrouwbaar en amateuristisch

zie boven

Reactie Activemama.nl:

Tijdens telefonisch contact met ons fullfilmentcentrum was onduidelijkheid over het retour sturen van de bestelling. Active Mama heeft per email contact gehad met de klant en de retour en de... Tijdens telefonisch contact met ons fullfilmentcentrum was onduidelijkheid over het retour sturen van de bestelling. Active Mama heeft per email contact gehad met de klant en de retour en de ruiling is in een week afgerond.