Geen toevoegingen

geen toevoegingen

Goed, helder

Nvt

Heel goed! Mooie kleding, goede kwaliteit. Fijn dat er een shop is gespecialiseerd in zwangerschaps sportkleding!

Duidelijk, mooie afbeeldingen en prima prijzen.

Relatief snelle levering

Geen bijzonderheden

Uitbreiding assortiment

Prettig retourneren

Positieve ervaring, goed geïnformeerd over de producten en ik voelde me goed geholpen

Rachel

Prima alleen jammer dat de vakantieperiode (en daardoor vertraging in levering) niet eerder bekend werd gemaakt

Pas toen ik mijn bestelling geplaatst en betaald had, kreeg ik een dag later te horen dat vanwege de vakantie de bestelling pas later geleverd kon worden. Dit had gewoon op de website moeten staan... Pas toen ik mijn bestelling geplaatst en betaald had, kreeg ik een dag later te horen dat vanwege de vakantie de bestelling pas later geleverd kon worden. Dit had gewoon op de website moeten staan want dan weet je het tenminste voordat je het besteld. Nu kreeg ik wel een kadootje als goedmakertje en dat is dan wel weer netjes maar beter was geweest als vooraf al bekend was dat er een vertraging op de bestelling zou zitten.

Reactie Activemama.nl:

De vermelding van de vakantieperiode was wel vermeld, maar inderdaad niet heel duidelijk op de website. De volgende keer zal active mama een duidelijke banner plaatsen die zichtbaar is, voordat je... De vermelding van de vakantieperiode was wel vermeld, maar inderdaad niet heel duidelijk op de website. De volgende keer zal active mama een duidelijke banner plaatsen die zichtbaar is, voordat je een bestelling plaatst.

Prima, maar duur voor basic tshirts. Groot kleurverschil tussen de foto op de websit (blauw was blauwgroen), maar vond ik mooier.

Reactie Activemama.nl:

Helaas kunnen we de shirts niet goedkoper aanbieden dan de huidige prijzen, doordat de shirts speciaal worden gemaakt om optimaal te passen tijdens de zwangerschap. De kleur van de shirts kan... Helaas kunnen we de shirts niet goedkoper aanbieden dan de huidige prijzen, doordat de shirts speciaal worden gemaakt om optimaal te passen tijdens de zwangerschap. De kleur van de shirts kan inderdaad in werkelijkheid wat afwijken van de kleur op het beeldscherm.