Erg goed! Had namelijk van 1 artikel de verkeerde maat besteld. Hebben ze mij voor benaderd. Erg fijn! Scheelt weer een retour en bestelling!

Goede service

Beer

Reactie Activemama.nl:

Active Mama streeft naar een 100% klanttevredenheid en probeert daarom altijd dezelfde dag te reageren naar onze klanten. Helaas lukt dit niet altijd.
Bankoverschrijving
Als je kiest voor...
Bankoverschrijving
Als je kiest voor de betaalwijze bankoverschrijving is de bevestiging van betaling niet direct binnen. Daarom nemen wij actief contact met de klant op om de betaling te verifieren en kan de bestelling sneller verwerkt worden.
Details van de stof van het artikel
De tip om meer informatie te vermelden over de stof van de sportkleding nemen wij ter harte en wij zullen de website hierop aanpassen.

Prima webshop, fijn dat ergens sportkleding voor tijdens de zwangerschap te bestellen is.

Keuze uit sportkleding voor zwangere vrouwen

N Wierda

Buikband zit erg lekker en geeft veel steun

Klant

Prima webshop. Alleen jammer van de maten: xs/s en m/l. Ik heb namelijk nooit xs en nooit l het was dus een gok. Meestal heb ik broeken wel m (en shirts s) dus koos voor m/l. In een gewone winkel... Prima webshop. Alleen jammer van de maten: xs/s en m/l. Ik heb namelijk nooit xs en nooit l het was dus een gok. Meestal heb ik broeken wel m (en shirts s) dus koos voor m/l. In een gewone winkel had ik toch even beide broeken gepast. Deze is nu een beetje te groot eigenlijk.

Niks was onduidelijk, dat lijkt me een sterk punt.

MR

Webshop ziet er goed uit

Goede levering.

Michèle

Goed info, goede aflevering

correct op de hoogte stellen ivm. vakantie, verzending, track and trace, info gegeven over waar te leveren en ëindelijk eens een pakketje goed afgeleverd gekregen"

Samantha

Leuke overzichtelijke webshop.

Heldere communicatie. Levering mooi op tijd.

KM

Snelle leveringen en vriendelijke en snelle klantenservice.

Bij vragen snelle en zeer vriendelijke reactie. Denken ook mee wat handig is.

Sportbroek

Prima, goede service