Marieke Roth

Ik had iets besteld dat helaas niet paste. Ik heb toen telefonisch contact opgenomen en ben ontzettend goed geholpen, ook met een alternatief. Eerlijk advies, deskundig en aardige medewerker.... Ik had iets besteld dat helaas niet paste. Ik heb toen telefonisch contact opgenomen en ben ontzettend goed geholpen, ook met een alternatief. Eerlijk advies, deskundig en aardige medewerker. Achteraf nog een keer gebeld om te kijken of het product toegezonden kon worden na retourzending van het eerste product. Ook hier werd een passende oplossing voor gevonden.

Sonja Smit

Zeer snelle levering en duidelijke website waar je makkelijk het gewenste kunt vinden

Scheerder

Prima website en goede levering.

Brigitte

Heel tevreden met afhandeling bestelling

Dagmara

Een van de beste winkels met hondenspullen!

Lies Korver

Levert zeer snel en de artikelen zijn van een zeer goede kwaliteit.in een week heeft ons gezin drie trainingsvesten van Pine Wood besteld, dat zegt toch wel genoeg. Helemaal super.

Tom Geurden

Zeer goed, snel en volgens verwachting.

Janssens Fr

Ze hebben een zeer goede site en stipte levering!

Pieter De Jaeger

Duidelijke site en vlotte levering

Joëlle

Als je iets nodig hebt voor je hond van een goed merk bestel het dan hier. Voorals je twijfelt kunnen deze mensen je zo goed helpen! Tijdje terug een riem, tuig en halsband besteld en wist niet... Als je iets nodig hebt voor je hond van een goed merk bestel het dan hier. Voorals je twijfelt kunnen deze mensen je zo goed helpen! Tijdje terug een riem, tuig en halsband besteld en wist niet zeker of de kleuren goed zouden matchen. Even gebeld en ze hebben een foto gestuurd zodat ik de goede keuze kon maken. Vandaag ook weer een bestelling geplaatst gratis verzenden vanaf €50 maar bij €49.95 niet van die stomme kassaskoopjes aanbieden maar gewoon gratis verzenden.
Het enige is dat ik niet gratis kan retouneren wat ik wel handig had gevonden bij het bestellen van een jas, maar met de service die ze bieden is dit eigenlijk niet nodig.